Saturday , December 10 2016
Home / Gossip Panas / Awal Ashaari pegang punggung Lisa Surihani

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

18 comments

  1. john dengan labunya

    jantan ni sume artis perempuan dia sapu

  2. nie time bile nie??Time shoot promo Mari Menari erk?? Alah dye xprasan n xsengaja 2…

  3. yup betul mmg tak sengaja..pandai jer dorang shoot..
    kesian dorang…
    nie kes TAK SENGAJA…bukan macam setengah2 artis mmg saja!!!
    siap yg saja tu dikatakan super impose lah pulak!!
    HAHAHAHA..LOL

  4. lisa tu duk tgh syok apa…artis biasa la stakat pegang2,tgn blh pegang xkan benda lain xleh kot….

  5. super impose nie

  6. pegang jangan x pegang…. kasi raba lagi…

  7. setelah di amati bersame2 sahabat andai ku selama 30 minit..kami sebulat suara mengatakan ni gambar betul,,,tp tgn tu xsentuh pun punggung dia..tp pic seakan2 menyentuh,,,good photo grafer ni…

  8. awal mmg gatal. dulu pun ada kes mcm ni masa AF. sekian.

  9. burit kuat kentut pun mau dipegang…….lisa rasa diri nya bagaikan puteri…….puteri kuat kentut……

  10. cube perati kt area kpala lisa ngan tgn awal…mcm da kna pS je

  11. haha .. so sweet la ..

  12. Aah artis klu tak mcm ni bukan artis la namanye.apalah tu pun tk tahu(:):(::

counter statistics