Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / Awie buka kelab malam Malai Rock Station Bistro Ipoh? (7 Gambar)

Awie buka kelab malam Malai Rock Station Bistro Ipoh? (7 Gambar)

Sedang kecoh di forum Cari apabila kaki gosip mempertikaikan gambar di atas. Menurut kaki-kaki gosip di Cari, gambar di ambil dari fanpage kelab malam milik Awie bernama Malai Rock Station Bistro, Ipoh. Walaupun majlis yang disambut ialah majlis hari jadi dan pertandingan pakaian tercantik, jelas majlis tersebut di jalankan di tempat sebegitu pasti mengundang parti minum air beralkohol. Kite tunggu jawapan dari Awie sendiri mengenai gosip ini. Gambar penuh selepas ini.

Sumber dipetik: Cari

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

51 comments

  1. melayu bile ade duit mulela lupe diri

  2. kiamat semakin hampir…..

  3. baju biru yg prot boncet tu penyanyi cat tuke??yg nyanyi lagu kuala lumpur tu….perghhhh jalang gile bj kau…

  4. rasa baju biru tu tom kot

  5. tom ler tu….dah tak sedor diri…skang musim serbu kelab jew nak elakkan persundalan, tp mamat nie menambahkan lagi persundalan…

  6. haram…….

    • hangpa jwb sat…..
      ada beza ke tidak depa kat dlm gambaq tu ngan lady gaga ke? dgn Britney apa tu …..dgn maddona ke….paris hilton ke? kalo sama tang mana? kalau beza tang mana?
      aku konfius ler….
      tolong jawab ler sat sapa sapa pun……..

      kah kah kah

  7. Cewah…Time maharaja lawak bukan main lagi komen org tu psl buat lawak sentuh bab2 agama, bab2 lagu merdeka. Diri sendiri tu betulkan dulu baru kau boleh betulkan org. Mcm tu barulah boleh dibuat contoh.Bodoh!

    • betol tu. mase aku tngok bkan main lagi kate jgn sentuh bab2 agama. gile hipokrit.. ko masuk kelab malam mcm ni, xde kene mengena ngn agama ke? org Melayu islam skang makin rosak..

  8. Kalau dah bukak kalabul malam tentulah ada arak2 maksiat bagai..
    takkan jual kopi teh biskut keropok kering pulak kan…
    Dah kena mcm2 musibah tu peringatan…
    Sendiri mau ingatlah Awie…

    Pekida tak kan duduk diam aje….

    • sape pekida skang nie….!!!
      x yah la masuk campur hal orang lain…dosa sendiri pon x habis lg…
      dh nk masuk campuru hal orang lain…
      dh besar kn …boleh pikir…la…!!!

      • MEMANG DOSA SENDIRI TAK ABIS LAGI.
        ABG AWIE. MU NI LAGI BESAR..
        BUKAN BUDAK LAGI.. MALAH BAPAK BUDAK..
        ANAK BUAH DIA RAMAI PULAK TUUUUU.

        PAHALA DIA BUKAK KELAB NI BANYAK DIA DPT YA..
        DENGAN MU SEKALI.. DAPAT PAHALA..
        BAGUS2… SEMOGA AMALAN KALIAN DAPAT PAHALA… 🙂

  9. oiii awie..ko xtau malu ke..wt malu org ipoh je…prangai cm jamben x abeh2.. x igt dose..bj biru tu cm da tua la tom kn muda lg

  10. 1 perkataan je tak payah nk explain mcm-mcm.
    Jahil

  11. Hohoho.. Jahil

  12. steady ah

  13. doakn mrka ke jalan yg betul.jgn jauhkn mrka dgn pkataan2 ksar.alahummah dina wa iyyahum fainnahum la ya^lamun.

  14. Antara tanda2 Kiamat
    ~Banyak wanita yang berpakaian tetapi hakikatnya telanjang
    ~Bermaharajalela alat muzik

  15. MACAM KELAB PLACUR AJER… pilih2 sekor singgit

  16. duk tayang tubuh bagai dapat hamper cekelat je..?? sadiss sungguh

  17. AWIE.. PAT FB OFFICIAL KAU TARUK
    LELAKI DAH PANDAI BERTUDUNG..
    PADAHAL KAU BUKAK KALABUL MALAM POMPUAN2 PENUH DGN KEMAKSIATAN..
    SERONOK GITU PERSENDAKAN AGAMA YA..
    CELAKA BENOR…

  18. FB OFFICIAL PESAN ORANG JANGAN BELI SOS PERGO..
    KONON TAK HALAL..
    YG DIA TU BUKAK KELAB JUAL ARAK.. ORANG BUAT MAKSIAT…
    BETINA BERPAKAIAN MENGUNDANG MUSIBAH..
    HALAL SANGGGGAAAATTTT BUAT AWIE DAN PERSATUAN NYA!

    • x payah la nk pertikai awie n persatuan nye k…
      fikir dulu sebelum taip msj tu k…
      opss…terlupe plak…orang melayu skang x bley tgok orang senang….
      mula la nk buruk2 kn orang tu…itu la oranng melayu skang ni…hasad dengki mesti ade dlm diri…hahaha

      • KONFIRM MU NI ANAK BUAH AWIE.
        YA LAH.. SANJUNG SELAGI BLEH SANJUNG…
        DAH NAMA NYER AHLI KANNNNNN…
        :)))
        SORRY LER KALO SEKADAR BUKAK KELAB MCM NI BUANG MASA LER NAK DENGKI…
        TAKDE FAEDAH PUNNNNNN…

  19. LANTAI KELAB BLACK AND WHITE DADU..
    FREEMASON LAH TU….
    ILLUMINATI!

  20. Wow! inikah insan yg pernah dilantik sebagai duta Persekutuan Seruan Islam Perak (PSIP)…. Semoga Allah merahmati kita semua…..

  21. Mana Jabatan Agama Islam… Jangan Ugama diperkotak katikkan..

  22. pe lah nak jd ngan artis malaysia nie….klau kata teruk marah…melenting….tp hakikatnya……fikirlah sendiri….bertaubatlah…..jgn lupa diri……

  23. nilahhh awiee cer bukak sekolah agama ..umah anak yatim ke ke… paling koman ko bukaklah bisnes dobi kee… ini aku nengok pakaian si Tom ni udah ruper jala ikan dah … agak-agaknya jala hilang selama ini tom sudah bikin baju hahahah… puihhh …. suara bukan sedap pong muka hmmm … perangai hmmmm …

  24. siasat dulu sebelum bertindak….ramai yg x tau tentang kebaikan awie…orang lain tahu tentang keburukan beliau yang di ada-adakan dan direka-reka oleh orang lain…banyak kebaikan beliau yang kita x tahu…so fikir-fikir dan renung-renung kan lah…tq…

    • macai awie kot budak ipoh ni…idop macai~

    • bukan nk mengata awie dik..tp y haram tak akan jadi halal..apa hukumnya seorg islam buka kelab malam?akak ase adik ag pndai..dlu kat sek kan blajar Pendidikan Islam..kalo lupa p tnya ustaz or ustazah..–teana^_^

  25. SEMUA BUTA HATI

  26. Apahal pakaian tu x cukup kain ke.pakai le baju yang tutup lurah dan kudis.diorang ingat diorang je cantik aku lagi cantik walaupun bertutup.

  27. Orang Islam boleh ke buka kelab malam.halal ke duit tu.

  28. avarage yang dok sebok pukui canang dalam ni semua yang dok makcik2,abang2, yang dok kat opis smbil2 mengulaq x buat reja pastu dok sebok mengata orang.. bagus2…

    • btoi gk kn…kita puji la no, dpd dok mengata..

      Inilah idola orang islam…idop awie~

      -tgn didada, mata keatas-

  29. Inikah manyusia yang dilantik kuntukl menjadi Presiden Persekutuan Seruan IslamPerak? Haramjadah, perosak agama dan bangsa dijadikan pemimpin persekutuan Islam….

  30. Tengok Rupa Awie. Rambut dia sudah kita tahu arah mana dia suka bawa kita….. Syurga Dunia dan Neraka Akhirat. Kita menyanjung bakat seninya. Dia bangga, kini hendak bawa orang Melayu Islam ( tak tahulah kalau ada yang mengaku dirinya kafir-uk) ke neraka tuhan yang azab kelak. Sedarlah Awie jangan jadikan diri bapa syaitan segala iblis yang nampak dengan mata. Ingat tuhan, ingat pembalasanNya. Kita semakin tua kubur dah panggil mari, dunia dah suruh kita pergi. Carilah perniagaan yang halal dan tidak melarokan sudara seagama dan sebangsa sama kita. T. Kasih.

  31. Ini semua POYOOOOOO!!!!!!!……kau tau POYOOOOOOOOOO!!!!!! Jgn cuba berlakun baik depan kamera…tapi belakang POYOOOOOOOOOO!!!!!

  32. cam bapak ayam pun ada

  33. poyo…islam x ajar mcm tu…

counter statistics