Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / Ayu Raudhah bersama Zaquan Adha terbaru (3 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

43 comments

  1. kenapa rambut berkarat ayu???

  2. sksi bebenor lakibini nehh…better aidil n rita sopan jer

  3. smakin cntik ayu..n seksi..

  4. patut la zaquan makin lembik kt tgh pdg tahun ni,bini hot sgt..tenaga byk abis kt situ.hehe

  5. huh prasan beckham and posh la tu..dgn kaler maler rambut..baek rita dgn aidil..elok lagi..

  6. ptot pas kawen trtutup sket,,ne lagi trbukak,,brkarat bagai

  7. makin vorgue lepas khwin….moga ayu&zaquan bahagia selamanya. knape nk kaitkan dgn rita&aidil…mereka bukan contoh yg terbaik ok!!!!!!!!

  8. sebelum kawin ayu buat2 berlakon sopan takut mertua x berkenan ,lepas kawin baru dia nak tunjuk imej x elok dia , apa lah dia igt elok sangat la tu,

    si laki tu dok tau dah memang gaya mat disko,

  9. apa la korg ni…

    dia cedera b4 kawin lagi…

    so dia blm dpt momentem lagi…

    ni dia cedera balik…

    patut doa le dia sembuh…

    ni kutuk je…

    pe la korg ni…

  10. ish.. semua dah ok..

    mai kat rambut tuh,,, adoiii

  11. tak berkenan tang rmbut tuh…

  12. wah!!!!…ayu dah tukar imej…xpela..suami die xmarah pun…suami die sayang bia la…isteri 2 nanti yang nk doakan die bila meninggal…xpe2…

  13. org name Ayu mmg ayulah. Kalau bukan name Ayu?

  14. mmg mngamcam r couple n…ayu dh b2kar imej spy nmpk sbaya dgn hsbnd dy…bgs la 2,prubahan utk pikat ati suami…

    moga downg hppy slalu…sweet couple…cam victoria n beckham plak lagak downg n…huhuhu

  15. sweet sgt suami istri nie…..

    tp ayu mkin berisi sjak dh khwn..

    papew pown smoge bhagia….

    sy ske sgt dgn ayu n suami ..

    gu luck.!!!!!!!

  16. bgs..dh kawen jd mcm jamban..wakkakaa…

  17. gatei mulut busuk..ko yg jamban..tak kawin mengutuk, dah kawin pun mengutuk..yg sebenarnya korang dengki, suka sgt cari dosa snri nak bwk masuk kubur nntkan…

    • engko diam..skti aku la..ko nk puji lantak ko la..puji jele artis yg ko ske yg terang2 tahpepe tu..wakakka

  18. urghh..serius tak berkenan…."AYU RAMBUT KARAT TAK SESUAI DGN KO" hahaha..jgn nak hot sgt la 2 ketul nie please

  19. suker2…sgt2 moden..vogie davas betulll..i loike!!!

  20. comelnyer dorang ni,harap rumah tangga dorang berkekalan hingga ke ank cucu

  21. cun la………………………………

  22. nurhayati jamaludin

    wau smartnya zaquan …tapi ayu nape rambut perang..tak sesuai la

  23. Cntik dua2..

  24. alahai artis malaysia, suka sgt tiru artis barat!

  25. ishh…ishh. adik aku ni awat makin teruk nih.

    adik ipar aku ni dah pesan suh jaga bini elok2..diajar pulak jadi teruk.

    aku pun seksi jugak…tp ishh…

    kena bincang keluarga nih..

  26. hey nk tanya betoi ke dgr cerita ayu raudah baru keguguran?? sian… bawa lah berubah imej tu kalau ye pun stress

  27. wei p mati lah.. dulu rampas bf org lain…bila dapat si pemain yg kaya raya ni ko tinggal plak….cekup yg kaya, nasib la ko kawin jugak…padan la kawin ngn zaqwan ni. kalau ngn si aidil…kesian.

    mata duitan + kaki disko = sama padan 😀

  28. bukan org hiburan tak tahu ayu raudah tu sibuk nk kawin cepat2 sbb nk lawan n tunjukkan pada rita…. dia nk wat majlis kawin gran3 sebab nk rita n aidil terkilan..

    semua plan kawin diatur sepenuh oleh ayu, si laki sian..sign cek je kuaqqqqqqq duit. nasib la oii…..

    nasib sepak bola masuk 22k. kalau x angka tu x pandang si ayu ni kat pemain bola tu

  29. ayu raudah agak kebodohan….

    semua wartawan tahu 😀

  30. biarlah..dia cantik tuk laki dia..yg korang dok mgumpat dia apsal…eso2 tahulah dia nak tutup aurat….

  31. gaji zaquan berapo ha? mahal tak?

  32. X Minat kat Ayu Raudah. Gedik mengada-ngada. macam dia sorang aje yang ada laki. Meluat.
    Suka tengok muka RITA RUDANI tak jemu mata memandang. Tu le baru best…

counter statistics