Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Ayu Raudhah dan keluarga bercuti di Paris (10 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

11 comments

  1. Bosan n gedik! Next!

  2. Puii..poyoz..ni sume poyo

  3. Bajet nk jeleskn rita rude le tuh

  4. doakan yg baik, semoga kita pun macam dieorang nanti… hehe
    My recent post Ducati Panigale 1199 S Senna Di Lancarkan – Penghormatan Kepada Lagenda F1

  5. suaminya dah xmain bola lagi ke..bercuti je..sedangkan kembarnya sibuk sampai nak g mahkamah pon xdan..buang duit rakyat johor je bayar gaji..tp xmain bola..tu pasal x masok akhir..pemain gila glamorrr

  6. kata dah berhijrah, tp kenapa pakaian masih ketat?????????????? especially seluar yg di pakai tu??????????????? suami tak tegur ke???????????? atau mmg suka tgk isteri macm 'telanjang'..???????????????????

  7. abg aidil nama ank abg ape?

  8. knp x bls lgi msj nie?

  9. mesti bestkan

counter statistics