Monday , November 24 2014
Home / Gossip Panas / Ayu Raudhah gaun pendek di Mangga

Ayu Raudhah gaun pendek di Mangga

ayu-raudah-gaun-thumb

Gambar Ayu Raudhah memakai gaun pendek di majalah Playboy Malaysia (Mangga) edisi Julai 2009. Gambar penuh di’bawah.

ayu-raudah-gaun-full

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

36 comments

  1. artis sekarag memang dilaknat tuhan..
    masuk kafir je artis nie..
    mak bapak diorg memng x ajar agama..
    2 masing2 pakai macm iblis!

  2. Enter text right here!dia ni gedik semacam je x mcm kakak dia..dulu selekeh je

  3. btl tu..artis sume hancur n xde maruah!! sume dh rope pelacur je!!

  4. Nama cantek… orangnya pun cantek… jiwanya…???

    • jiwa..?tuhan gk y taw n org dya sndri..xpyahLha nk p's0al sgt..klu ckp mlbihpn nti dpt d0sa..beri komen y bek jer..^_^

  5. pak mat tempeh..ko tau ke dia xde bulu?ntah2 xpna cukur..hahaha!!!!agaknya x tau pun kene cukur….
    artis2 kan bodoh!

  6. adoii…x bertapis sungguh komen2 di atas..btw..dier ni cantek gak…

  7. kalo cantik tp pangei hancur wtpe ..toi x? ahahaha..artis sume mcm jamban!!

  8. dunia artis memang macam ni……

  9. bila berlakon bertudung bukan main solehah, tapi ropanye suka gak bukak2 ek, dia ni nak cepat luak

  10. artis sume hipokrit dlm lakonan..name pn pelakon..dh kt luar trs jd mcm antu prangei nye..hahahaha

  11. sy suka ms die blakon dlm cite manjalara..
    sopan sekali
    kan bagus kalu pakai camtu…
    sejuk je….

  12. sian artis ni..banyak berlakon, tp xmampu beli kain yg sempurna..hahaha

  13. aku pun setuju majalah ni dilabelkan majalah playboy malaysia. isi kandungan majalah ni tak pernah berkembang dari mula sampai sekarang. tak payah beli pun org dh tau cite dan kandungan dia. asyik kisah cinta artis, peh tu yg pompuan kenan pakai seksi dan yg paling tak lepas adegn bergambar dalam kolam. ntah apa2 la majalah ni. cuba la kreatif skit..

  14. hahaah btl tu..sket2 berenang tu ckp berenang utk kesihatan..byk la kesihatan..mcm la artis tu keje deme berenang je..pdhl dh posing aksi yg x senonoh je lbh!! majalah bodo..toksah bli..buang duit je..dh la mjlh gambo sume lucah x senonoh!!!

  15. askum…..saya meminati ayu raudah apabila die berimejkan seorang wanita yang bertudung….perwatakan yang menarik dan sopan santun…..menepati ciri-ciri wanita idaman…..tetapi dengan berpakaian seksi begini….saya agak sedih …..

  16. OK LA TU…

  17. kutuk kutuk pun korang tengok gak….cakap orang hipokrit cermin dulu diri sendiri…..melayu memang macam ni sendiri punya hidup tak puas nak kutuk orang lain dengki kuat…….

    • aq se7..se7 sgt3x..hehe..drg ne ktuk mcm dri dwg 2 smprna sgt..klu ya pun nk komen berla dgn cra y bek..ne x,bz sgt ckp sal kbrkn org tp xtw dri 2 da bek sgtkha?

  18. dia bukan pelakon nur kasih la

  19. pendamba wanita sole

    ayu raudhah ni kalu bertudung..pakai jubah..subhanallah cantik sgt2..tu la keindahan atau hikmah bertudng sbnrny..bkn shj akn mmbuatkn sesorg muslimah tu smkin ayu malah jga dpt mlndungi dri dr maksiat dan dimaksiatkn oleh org lain.. Mdh2an Allah beri dia hidayah suatu hari nnti utk kekl dgn imej wanita solehah insyaallah…

    – p/s : ign mmperisterikn seorg wanita yg mntup aurat dgn smpurna..

  20. SUBHANALLAH!!!IGT KN SPE TD…JIRAN AK RPENYE..TRUK2.
    DLU X CMNI..MST IKUT ORG NIH..INSF LAA CPT2..TOK SAH LAA DUK TAYANG BODI..TNJK KT SUAMI JDI LAA..BRU BRKAT..

    OWENISBACK

  21. aku nak rogol la die ni. korang tau tak rumah die kat mane?

  22. oiii seksi ke seksa…la ni dia kurang lah seksi nya…..ok lah

  23. yg nickname melayu kat atas tu…lancau la lu puiii

  24. aku nak mangga buat konsep baru bergambar dlm lubang kubur pakai kain kafan amacam?

  25. mcm jmban..?cntk ape?..twkha atitude dwg amcm,knfem sgtkha?..huhu

  26. ahahahha..mrh nmpk..***

  27. wslm..em,dya mang cntk pki tdung..se7..em,2 ursn dya r,tgur cket2x n dgn cra y bek dalha kan..ktapn bknnya perfect sgt..

counter statistics