Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / Azah Elite bertudung di Jom Heboh, Kelantan (5 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

17 comments

  1. manis dan ayu

  2. kucinghitamkakipanjang

    sumpah ni gambar azza yg plg cantik selama ni…. nmpk sgt bersih

  3. mcm mn la agak2nye muka dia ms dia umur 50 thn nanti….

  4. semoga mendapat hidayah dari Allah semasa memakai tudung itu

  5. TAMPAK CANTIK DAN MUDA….

  6. cantik dan sopan azza harap dia trbuka hati untuk brtudung mngikut syariat islam..
    ..kalu fida,tudung ape kalu nampak leher??..jahil mcm dlu gak x brubah2,mudah2an dia dpt hidayah..

  7. First time nampak Azah bertudung.. nampak so sweet and lebih muda.

  8. comey nyer..moga2 dier dpt hidayah dan pkai tudung.amin………

  9. Segala puji bagi Allah. Harap2 pakai macam tu kerana hukum Allah. Bukan kerana prosuder atau garis panduan pakaian yang perlu diikuti kerana buat jom heboh di kelantan. Takut nanti boleh jatuh munafik pula…

  10. azza oii, ko tu dah la kerepot, bek ko kekalkan lah hijab ko tu, ruper pun lagi cantik pakai hijab ni, kemas jer aq nengoknyer, dari ko tunjuk rambut serabai ko tu, rimas akak nengok ta uhttp://duniagosipkita.blogspot.com/2011/11/ratu-cantik-pondan-thailand18sx-sahajer.html

  11. yg datang jom heboh kat kelantan semua pakai tudung…zakiah anas dan semua artis laa pakai tudung..ni kejap aje..lps balik KL..xder nya nak pakai tudung balik..

  12. cntik lha jugk….

  13. azah elite nampak cantek sangat bila pakai tudung…tapi kenape ey kalau orang luar nak pegi kelantan kena plak pakai tudung kalau orang kelantan selambe jer tk pakai tudung??dengar cite kalau orang luar tak pakai tudung pegi kelantan kena denda…..betul ker??

  14. Ptutlah adik2 yg cun2 dah tak de kat Kelante..tinggal2 yg lemau2 je! Rupanye yg cun2 manis2 body terbom dan berambut berblonde semue dh "berhijrah"…mkcik2 janda yg bertudung sampai ke perut jek berlambak kat sini. Untung kedai2 makan tom yam kat KL dan Selangor..dapat pelayan2 wanita dari Kelante yg molek2 belaka jdi umpan pelanggan lelaki..gitu rupanye, erk? Moh mai ke KL awek2 maniss…sini tak perlu pakai tudung!

  15. mcm muka ekin mawi pun ada juga.

  16. u cantek bile bertudung..keep it up 🙂

counter statistics