Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Aziz M. Osman bertunang

Aziz M. Osman bertunang

Pengarah terkenal, Aziz M. Osman, 48, selamat ditunangkan dengan pasangannya, Puteri Sarbainun Lokman, 21, di Taman Legenda Mas, Cheras hari ini.

Anak kepada pelakon dan pengarah, Lokman Ghani itu menjadi pilihan Aziz selepas pengarah terkenal itu gagal mempertahankan tiga mahligai perkahwinannya sebelum ini.

Pada majlis tersebut, ibu Aziz iaitu seniwati Afida Es telah menyarungkan cincin pertunangan ke jari manis Puteri Sarbainun yang juga mesra dengan panggilan Puteri Lily pada kira-kira pukul 4.30 petang.

Enggan mendedahkan jumlah wang hantaran serta butiran pernikahan, pasangan tersebut memberitahu mereka bakal diijabkabulkan pada 6 Jun nanti.

“Perkahwinan selain membahagiakan adalah demi memberi keberkatan dalam kehidupan.

“Kesilapan yang pernah saya lalui dalam kehidupan berumahtangga membuatkan saya menjadi manusia yang lebih baik pada masa akan datang.

“Selepas ini saya sudah ada ‘kawan’ untuk menemani saya walau ke mana sahaja apatah lagi, apabila ‘kawan’ itu bakal bergelar isteri kepada saya,” kata Aziz ketika ditemui selepas majlis pertunangannya.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

12 comments

  1. wahhh…Tahniah, beruntung tol dpt ank dare mude jelite.. semoga jodoh kali ni berkekalannn…amin

  2. Ya, Aziz M. Osman memang hebat bukan? =P

    Tahniah~

  3. john dengan labunya

    dasyat gila, ni lah ibarat kelapa tua makin lama makin menjadi "SANTAN" nya

  4. dpt pucuk muda lagi…ko gune bomoh ni ajis…

  5. br je cerai dgn ustazah tu dh cri lain..tahpepe..tu la artis..kawen cerai..ampeh

    • cerai ke perkahwinan dia dibubarkan sbb xsah, ustazah tu still lam tempoh edah ngan exhubby ye? aku bace lam paper camtu aa yg dilaporkan.. apa2 pun xde jodoh aaa tu…

  6. seronok deme boleh tukar-tukar bini….macam salin baju.

  7. huhu..dh jodoh..semoga pjg n berkekalan..nk jage pucuk mude lg susah dr yg dah ke senja2 tu..so..tabah la dgn dugaan yg dtg..masak lemak pucuk ubi muda + santan kelapa tua..sedap tu…hehehe…

  8. sah-sah pandai masak air jer pompuan ni.x pn masak maggi kot…sian ko ziz

  9. wah lily,aku ni member sek ko miharja..
    tahniah!!!
    aku ucapkan selamat ijabkabul kamu berdua k!!
    ade kenduri nnt jgn lupe anta kad jemputan k
    ni alamat aku
    E1-1-11
    taman desa baiduri cheras 56000 kuala lumpur
    @
    J4-13 pinggiran batu caves 68100 gombak selangor
    (roslieza&fareezatul azwin(awin)

counter statistics