Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Azizah Mahzan kini bertudung (4 gambar)

Azizah Mahzan kini bertudung (4 gambar)

Azizah Mahzan pernah suatu ketika menjadi kontroversi apabila gambar seksinya hangat di internet. Namun selepas  insiden dua tahun lalu itu, dia kini difahamkan sudah bertudung. Alhamdulillah. Lagi gambar after the jump.

Sumber dipetik: asmira surianie

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

16 comments

  1. dlm ombak rindu seksi woo….

    • Suka lagi dia dalam Ombak Rindu..aset yg baik jgn disorok2..tamak namenye! Artis wanita kat M'sia ni, tak ramai yg punyai aset yg menonjol..yg cantik ramai tapi aset tahap kanak2 riang je. Kalau yg punyai halus2 tu, nak tudung ke, purdah je..tak lah heran sgt…sape pun yg nak pandang. Yg excellent jgnlah dicover2…

  2. biar btl,, jgn bka plak lps nieeee

  3. rambut tutup btllll2 kak,,,

  4. Alhamdulillah…. mudah2an berhijrahan ini berkekalan sehingga ke akhir hayat…
    Semoga Kak Zizah bersabar menempuh berbagai ujian. 🙂

  5. tudung pe rmbut terkeluor..cet

  6. Assalamualaikum…..

    manusia akan kembali kpd fitrahnya, kembali pd penciptanya.

  7. Laa lum tutup sepenuhnya tu….nmpk rmbut satu Hal nmpk dada satu hal

  8. alhamdulillah..dari sehari le sehari ada jer artis yg menuju ke arah perubahan yg baik..sama2 lah kita mendoakan dan menyokong apa yg mereka lakukan demi menuju akhirat…sesuatu yg kita lakukan perlu lah dgn penuh ikhlas n berniat kerana ALLAH…

  9. Tapi kalau nak pakai tudung tu, biarkan betul2, jgn sikit2 dan nampak rambut tu… ish trend skrang ker artis pakai tudung sekerat2 ni? huhu

    http://www.diskaun.my

    • mgkin tudung tu tertarik ke belakang dia tak sedar.cuba tgok gmbar yg last..kan elok tu. korang ni tau nk mengata jer..bagilah peluang kat org nak berubah..dunia pun belum kiamat lagi..masih ada ruang bertaubat utk kita.

  10. tak pakai tudung marah ,,,nampak rambut pun nak bising ke ?? ayoo ,kesian kat artis artis malaysia ni ,netizens mulut bechok ni tak betul ,ni salah lah ..sabo je lahh artis artis malaysia ….

counter statistics