Wednesday , November 20 2019
Home / Gossip Panas / Azwan Ali masih bongkak, maki hamun berterusan di Instagram

Azwan Ali masih bongkak, maki hamun berterusan di Instagram

Azwan-Ali-Meroyan-diBulan-Puasa-MEDIAMALAYA

Heboh baru-baru ini apabila artis wanita bernama Azwan Ali ini tiba-tiba memaki seorang followernya di Instagram gara-gara salah memahami perkataan “Menate” yang dianggapnya sebagai “Binatang“.

BACA: Azwan Ali maki hamun peminat bagi jawapan betul

Follower tersebut hanya mencadangkan tempat makan steak di Restoran Me’nate Steakhouse apabila ditanya melalui tweet yang dikeluarkan oleh Azwan Ali yang kemudiannya disalah ertikan oleh artis itu. Ikuti video penuh di bawah.

Permohonan maaf masih tidak kedengaran namun maki hamun yang berterusan di Instagramnya. Dengan memuat naik video durasi 15 saat menunjukkannya seolah-olah kakinya sedang bercakap berserta ayat berbunyi

“Haaa, kepada semua haters neraka yang dok menyalak.. sokong betina.. neraka, haha.. betina binatang, kau level bawah tapak kaki aku je. Haha”

Namun, orang baik balasnya baik. Peminat tersebut telah ditawarkan untuk berbuka puasa secara percuma di Menate Steakhouse oleh pemilik kedai tersebut.

BACA: Gara-gara dimaki Azwan Ali, restoran terkenal belanja makan stik

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

One comment

  1. Masya Allah, Azwan biar kan lah orang mengate dan menghine kite, sebab kite manusia yg tk sempurna sedang kan nabi sesempurna manusia pun masih di hine, tk yah lah balas balik, orang yg menghujat kite sebab kite tk rugi, yg ade kite dapat pahale diorang, walau sedikit aje masih ade kesombngan kat hati kite, kite tak masuk syurga , Allahu alam, semoga Allah menerangi hati kamu sebab hidayah Allah tiada sempadan.

counter statistics