Saturday , December 10 2016
Home / Gossip Panas / Azwan Ali menangis di Melodi

Azwan Ali menangis di Melodi

Ketika ditemuramah pengacara Melodi, Azwan Ali menangis apabila mengenangkan ada rakan artis mendoakan’nya menjadi anjing ketika sedang berdoa di depan Ka’abah. For sure, lihat pada penjelasan’nya di video di atas menunjukkan seperti dia sudah berubah sepenuhnya selepas pulang dari umrah. Penulis harap dia berubah sepenuhnya dan bukan pada satu jangka masa tertentu sahaja. Allah Maha Adil, nampak kan pembalasannya?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. 1st…hahaha…
    xpe2..stiap apa y kita buat mst ada balasan..x kira dah insaf atau x..
    dia xleh salahkan sesiapa kalau ada y mencaci dia camtu..
    sbb sblum dia…err…insaf??kot la….dah brp byk dia caci maki org lain?cthnya adibah nor…kan kan?
    ha…so…padan muka…mmg dia dah insaf (kot)..tp org lain blum..dia kene la trima realiti….xde org suka dia….kalau ada pun..spesies2 dia la..hahahahaha
    dah kene baru tau…slama ni..ada dia pk prasaan org2 y dia maki hamun tu?
    hanya dia insaf…dapat ke dia padamkan api dendam org lain?
    kene ingt…insaf dgn ALLAH….dosa dgn manusia…x padam lg tau?
    kene mintak ampun…
    aku nak petik apa dia ckp…y pnting bkn mamaafkan..tp meminta maaf..asalkan dah minta maaf..dah cukup" (lebih kurang la…)
    weh!!ko ni mintak maaf ikhlas ke x?org nak mintak maaf..kene la btul2..lau camtu mntak maaf..aku pun nak….mmg la ko dah mntak maaf..tp ikhlas ke>spnuh hati ke?kalau btul nak hapus dosa..g dpn2…mntak ampun..nangis2….kasi mintak ampun btul2..baru mntak maaf namanya…ko ingt snang ke mntak maaf camtu je??aduih la…..

  2. cis..klu dia tul taubat, aku cabar dia buat minta maaf scr terbuka kat mrk2 yg pernah jd mgsa laser dia

  3. Sudah2lah. Ikhlas tak ikhlas bukanlah kita yang layak untuk menilainya. Wajarlah kita memiliki jiwa hamba, merendah diri dan memohon maaf. Dan haruslah kita memaafkan..Tentang bagaimana cara memohon maaf siapalah kita untuk mengajarnya. Hanya Allah yang mampu menilai tahap keiikhlasan kita.

  4. wateberpun dia dah smpi ke tanah suci…aku? huhuhu. Tatau bile.
    tp utk yg berkenaan, jgn le cemarkan Tanah suci dgn mintak yg bukan2…

  5. yes…x dinafikan dia MAYB dah insaf…tp mcm aku kata..e2 dia dgn Allah…tp dosa dia dgn manusia?ko ada dgr apa dia ckp?
    lau stakat mntak maaf mcm kntut dalam kain..baik xyah…dak kcik pun tau…

  6. INSAF???ARAP2 CMTU LAH..HEHEH…DIA DH MINTAK MAAF KAN..TERPULANG LA PD INSAN2 LAIN YG NK MAAP KAN..IKLAS KE TAK KER DIA MTK MAAP TU PUN TEPULNG KAT DIA..SO BG ORG YG LUM MTK MAAP TU MTK MAAP LA SEBELUM XBERKESEMPATAN…PAHAM2 LA YG KUTUK2 DIA NI KT SINI ADA KE TIME KITE P JUMPE DIA NK MTK MAAP??HEHEHEE..DIA CKP JEK DIA MINTAK MAAP KAT SEMUA TP DIA XCKP PUN DIA NAK MAAP KAN SEMUA ORG…PIKIR2KAN..SLAMAT BERMAAFAN..

  7. elok le saling memaafi.. susah ooo wak dosa ngan org, wak dose ngan Allah, ble bertaubat selagi pintu taubat masih terbuka dan yg pasti Allah itu Maha Pengampun lagi pengasih dan penyayang… sedangkan Nabi ampunkan umat…. manusia ni jgn le keras hati sgt tu dah cam ikut hasutan syaitan tu, so jgn le nk menanglan syaitan jahanam tu erk… lagipun selagi korang x maafkan sesama insan, sanggup ke dok lelama kat padang masyar sok?

  8. ewiezz…i setuju sgt le ngn awok…

  9. biarlah dia dengan diri nya..
    who r we to judge people ..

    Semua yang baik tuh datang dari Allah ..
    yang jahat tuh semua dri kita?

    renung2kn lah ..
    org mati kena gantung pn dh terima pembalasan dosa dia kt dunia ni..
    kita nih?

    x terjawap lagi ..

  10. kite ni hanye manusie yg xtrlpas dr mlakukan kclapan…so ALLAH soh kite brtaubat..bagi siape yg dh brtaubat 2 kite yg prasan bagus ni..sapatutnye sokong bkn nye memerli dan mghine org yg nk/dh brtaubat 2….

  11. siape la kite utuk mghakimi seseorg manusie…

counter statistics