Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Azza Elite & Rozita Che Wan pakai skirt pendek

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

15 comments

  1. dia tau dia lawa n cantik lah, dia pakai skirt pendek…. apa lah lu admin…! jeles jer…

  2. lawa mmg la lawa.. tp, nk b'gaye sakan tu, b'pada2 udah le. nmpk sgt mcm nk test market.

    si Rozita tu, klu skirt tu labuh smpai kaki pn, tetap nmpk seksi sbb body mmg dh seksi. x yh le nk tunjuk celah2 kaki smpai ats sbb nk nmpk seksi. N si Azza tu, gaye cmtu nmpk buruk!! nk tayang sgt kaki besau tu kt sape?? x nmpk seksi pn, tp seksa!!

    p/s: nk b'fesyen pn b'pada2lh..

  3. MJ oh MJ !!!

  4. tunjuk laaaa..Allah bg cash baru tau..ingat2 skit kak oiiii

  5. wtf!!nak muntah aku peha menggelebeh azza..bajet hot la tu..

  6. Singkatnye….

  7. banyak2 baju, naperla baju ni yg dorang pilih tuk pakai….manala letak otak….at last kan dah memalukan diri sendiri…si azza tu..aduh..peha ayam lebih selera nak tgk…si rozita tu,,,body mmg dah lawa, lau dia pakai skirt labuh pun tetap lawa gak…xpayah pendek2..duduk nk tunjuk tut ker..sebaik xnampak…

  8. cik rozita tu anak dh nk bujang maluu2 lah sikit…si azza tu plak dari dulu..pakaian x penah nya senonoh…peha mcm peha lembu yg tgah gantung kt pasar…

  9. tau ar diri tu cantek,tp…x yah ar nk tnjok bdn ko kat sume orng…aq pk c ROZITA ni baek..tp..ee ..KO DH LUKEKAN ATI AQ…

  10. smoga TUHAN memberikan NUR kd mereka….AMIN….

  11. peha azza besau bebonar..
    agak2 berapa ukur lilit peha montok si azza tu?

counter statistics