Tuesday , July 22 2014
Home / Dunia Artis / Baju Lisa Surihani Yang Tampak Coli

Baju Lisa Surihani Yang Tampak Coli

Mungkin dia telah lupa bahawa jersey kelab terkemuka England iaitu Manchester United yang dibelinya itu jelas menampakkan bentuk buah dadanya. Apa pun, selama ini kita kerap melihat gambar seksinya yang sudah banyak tersebar di internet.

 

p/s: Nasib baiklah dia memakai coli, maklumlah sekarang ini di Hollywood sendiri sudah menjadi trend artis tidak memakai coli ketika bergambar di majlis-majlis rasmi.

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

12 comments

  1. ala… si lisa ni saje jer pakai baju tu..
    dah dia beli baju tu, mesti dah tahu jarang…
    sesaje jer dia pakai…

  2. mungkin dia tak perasan kerana baju hitam bila diambil gambar menggunakan flas berkemungkinan boleh menampakkan baju dalam =)

  3. hehe. dia tau tu. tapi saje je wat dekk..

  4. lisa memang gemar menayangkan bentuk tubuhnya, *seksi katanya*

  5. ala, apa nak kesah, nampak coli aje, stakat nak tengok coli dekat supemaket & pasamalam belambak diorang display, pastu awek cun2 datang beli. stim gak

  6. hehe.. bahaya'lah kalau macam tu

  7. saje je tu.maybe nak memikat artis holywood kot :)

  8. what the hell...

    hot lar konon tu..!

  9. Baju nie nipis tambah pula flash dari kamera…hmmm
    Klu pakaian yg sopan kan elok…

  10. lisa memang comel, pakai la baju ape pun:):)

  11. fitnah 2 berdosa,,fikir positif skit

counter statistics