Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Bakal tunang Ally Iskandar kelahiran Terengganu (3 gambar)

Bakal tunang Ally Iskandar kelahiran Terengganu (3 gambar)

Heboh baru-baru ni apabila Ally Iskandar yang baru putus tunang dikatakan sedang merisik seorang gadis berasal dari Terengganu untuk dijadikan calon isteri. Difahamkan gadis tersebut bernama Farah Lee seorang gadis berusia 22 tahun yang masih belajar di Korea.

Gosip mula bertiup kencang apabila gadis ini telah tag gambarnya bersama pengacara ini di Fanpage Ally Iskandar di laman Facebook. Menguatkan lagi gosip ini, gambar tagging tersebut kini telah tiada.

Gambar penuh after the jump.

Sumber dipetik: forum CARI

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

30 comments

  1. diorng muke mcm iras2.oklah tu ally, jgn tunggu lama2.

  2. muka cam sheera anak aznah hamid kan?…

  3. btol uh,,seakan2

  4. cm muke adik ally je? ntah2 adik dia je ni.gossip je lebey..

  5. oooo…padan la masa ally bertunang dulu, budak perempuan ni dgn kawan dia beria-ia tulis dlm twitter kata budak ni dah terlepas la, apa la. eh, dia ke sapa ke? aku pun tak ingat.

  6. aik..bru putus dh ade pengganti???dh nk btunang lak tu..putus tunang lu bkn sb org ke3 ek ally?? pooooorahhh!!!!

  7. salam, rakan2 semua, kalau tak kenal siapa gadis ni, jgn lah lemparkan fitnah atau tuduhan, tggu je berita lepas ni. raya2 ni menambahkan dosa jer kalau duk mengumpat, salah cakap, fitnah namanya, wallahualam

  8. bio je lal ally n girl…good lal..

    girl 2 pn rapat ngan zizan raja lawak…

  9. jangan tabur fitnah raya-raya ni. ish3

  10. salam,

    i know her.. she is a very nice girl.. cik farrruff =)

    in fact she is beautiful inside and out.. May Allah bless you farruff!

  11. meme seiras lah…org kate kalau muka lebih kurang sama..itu la jodoh kita.. alhamdulillah…insyaallah..jodoh pertemuan di tangan Allah..~ doakan yg terbaik untuk mereka..

  12. Seiras, kalau betul mudah-mudahan sampai ke jenjang pelamin. Amin!

  13. Cun la..semoa berkekalan..amin

  14. Cun la..semoga berkekalan..amin

  15. ntah2 cousin..hehe..ally kan org tganu..tapi sesuai 🙂

  16. ad kne mngena dengan

    eh… xplu nk lempar ap2 yg bkn2.. kuarge farah ad kne mgena ngn kuarge sy… law btol d owg ad ap2 msti kte owg taw cter ni… law stakat tag da nk jd mslh wak korg… mmg ssh la.. law gni sy ltk gba sy ngn ally jgak r yg sy amik time raya tu.. bia ad gosip len lak.. jgn nk fitnah2 ok.. xdpt ap2 pon.. law btol d owg d tkdirkan bsme.. korg xleh halang… bnde ni sikit da kecoh..

  17. mcm de jdoh.. muke seiras laa..

  18. muke mmg seiras………

  19. cantik nya.. tak perlu mekap lebih2 da mmg cantik.. beauty with brain!
    p/s: gadis pantai timur mmg cantik-cantik! hihi!!!

  20. dah tunang dh pun… cume belum dihebahkan pd umum… nikah bln januari 2012…

  21. hahaha, this is impossible. kak farah ni senior sekolah saya dulu kot.. she is a very nice, intelligent girl.

  22. watde?? she is my senior sekolah dulu xkan la kak farah… anw, she is indeed nice, intelligent girl.

  23. cantik la. sopan lak tu. sy doakan smoga korg happy je. ally jaga baik2 dy .
    da la cantik, alhamdulillah bertudung n pandai lak tu.. untung sgt.^_^

counter statistics