Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Bekas Permaisuri Agong saman Syed Abdullah dan ayahnya, dedah maklumat sulit

Bekas Permaisuri Agong saman Syed Abdullah dan ayahnya, dedah maklumat sulit

Bekas Permaisuri Agong, Siti Aishah Abdul Rahman hari ini memfailkan saman terhadap pakar paranormal, Syed Abdullah Hussein Al-Attas atau lebih dikenali sebagai Uncle Seekers kerana telah bertindak melanggar maklumat sulit baginda.

Siti Aishah yang juga sebagai plaintif turut memfailkan saman ke atas bapa kepada Syed Abdullah iaitu Syed Hussein Al-Attas yang merupakan defendan kedua.

Berikutan itu, tarikh pendengaran interparte ditetapkan pada 22 Disember ini di Temerloh, Pahang.

Dalam saman tersebut, Siti Aishah memohon perintah injuksi bagi melarang defendan pertama, Syed Abdullah dan defendan kedua, Syed Hussein untuk tidak mendedahkan sama ada secara lisan atau dalam blog-blog, surat khabar atau wakil-wakil mereka sebarang maklumat mengenai plaintif.

Tiada gambar eksklusif, elak di saman 🙂

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

7 comments

  1. ' tiada gambar eksklusif, elak di saman '

    wakakakakaka..

    akhirnya, hantu sebenar telah ditangkap.

    maw cari hantu teda dijumpai, so cari lah pasal utk jadi terkenal

    bwahahahaha

  2. saia ambil artikel ini sbg rujukan bg entry yg sama d belog… ehehehehe..

  3. pakar paranormal tu.. pakar la sangat..

    PM Kita Buta Sejarah?

  4. uncle seekers ni mcm org tak betul je…bak kata Dr fadilah kamsah "cuma hantu je yg boleh nmpk hantu"….

  5. siap sedia lah crik duit tok byr loyer… hehehe
    tu lah padahnya bermain dgn api.

  6. Seekers tuh mcm x de bande lain nak dedah dah…ish2…

counter statistics