Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Betty Banafe bergambar bersama tunang, Bruce Dargus (3 gambar)

Betty Banafe bergambar bersama tunang, Bruce Dargus (3 gambar)

Betty Banafe telah bertunang dengan jejaka berkacukan Lubnan-Inggeris bernama Bruce Dargus. Berita pertunangan mereka menjadi hangat apabila kisah mereka telah dikeluarkan oleh Metro Ahad hari ini. Betty telah bertunang sejak 14 Jun 2012 dan kerap dilihat bersama pada majlis-majlis rasmi dan perkahwinan artis. Lagi gambar Betty Banafe bersama Bruce Dargus selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Saharul Ridzwan & Deena Emir bakal timang cahaya mata?

Pasangan selebriti, Saharul Ridzwan dan Deena Emir telah berkahwin pada bulan Oktober yang lalu. Mereka ...

9 comments

  1. dia ni masih relevan lagi ye…??

  2. aq pun rase mcm tu..ingat da expired

  3. MInah ni dah terdesak sgt2 ni! Tengah mengeyam sentuhan jantan. Sape2 pun belasah je janji kawen dan dapat melegakan nafsu..nasib bukan mat lombok.

  4. Lah baju ke tu ? Ingtkn langsir

  5. suka suki je kau org ni ya ngata org

  6. lelaki tu rilek je. nape si perempuan tu la yang lebih2 pegang? pelik tol perempuan skrg ni,

counter statistics