Monday , September 26 2016
Home / Pelik / Bilik bernilai USD100 ribu!

Bilik bernilai USD100 ribu!

Tengok bilik ni dari jarak jauh, nampak macam susunam batu bata tapi sebenarnya diding dan temboknya ditambal dengan wang kertas Amarika dan segala tampalan tersebut mencecah USD 100 ribu! Lagi gambar after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

7 comments

  1. Aku rasa mcm nk petik2 je duit2 tu mcm petik daun2 kat pokok.. huhuh

  2. KLU AKULH DH TENTU AKU TIDO JE KAT SITU SMPI SETAHUN TUNGGU DUIT TU JATUH…HEHE

  3. nak g beraya la umah die rase…

  4. waa..rasa mcm nk petik2 je duit tu

  5. bilik ni mesti penuh ngan cctv….. kalu x mesti ada yang lesap….

  6. nk g………lau duit rm da lama da aku sebat…haha,mata duitan tol…

counter statistics