Sunday , December 11 2016
Home / Isu Semasa / Budak 12 tahun halang rompakan bersenjata

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

6 comments

  1. hebat budak tu, dia trus amik immediate action lawan perompak tu. nasib baik tak kena tembak. perompak pun loser giler.

  2. pergh.. gila kentang!

  3. SEMOGA ALLAH SWT SENTIASA MELINDUNGI BUDAK NI
    SEBAGAI MANA BUDAK NI MENGHALANG SESUATU KEJAHATAN.
    Amin Ya Rabbal alamin..

  4. dah biase tgk action kamen kot..hhee:D

  5. agaknya perompak tu bwk pistol mainan jer, tu yg lari tros..

  6. bodoh nak rompak kedai emas tapi ngan budak pon kalah

counter statistics