Friday , December 15 2017
Home / Isu Semasa / Budak 12 tahun halang rompakan bersenjata

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Harga Minyak 14-20 September 2017

Pengumuman harga terbaru dan terkini bagi minyak RON95, RON97 dan Diesel untuk mingguan mulai 14 ...

6 comments

  1. hebat budak tu, dia trus amik immediate action lawan perompak tu. nasib baik tak kena tembak. perompak pun loser giler.

  2. pergh.. gila kentang!

  3. SEMOGA ALLAH SWT SENTIASA MELINDUNGI BUDAK NI
    SEBAGAI MANA BUDAK NI MENGHALANG SESUATU KEJAHATAN.
    Amin Ya Rabbal alamin..

  4. dah biase tgk action kamen kot..hhee:D

  5. agaknya perompak tu bwk pistol mainan jer, tu yg lari tros..

  6. bodoh nak rompak kedai emas tapi ngan budak pon kalah

counter statistics