Monday , September 22 2014
Home / Lain-Lain / Budak sekolah rendah punyai suara yang mantap

Budak sekolah rendah punyai suara yang mantap

Budak sekolah rendah yang mempunyai vokal yang mantap. Jika di asah mesti punyai masa depan yang cerah. Dok gitu? Terasa macam pedobear pulak bile tengok budak ni.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

32 comments

  1. sedap betul suara..Jgn kerana suara jd rosak akhlak sudah.

  2. feh!!!
    besar nnt sure lawa nih!

  3. suara sedap tp xlawa,mayb blh try kat ngra luar.

    • kecik lagi mana ko tau muka dia lawa ke tak. tunggu la dia dah masuk alam remaja dan dewasa. tak cukup membesar lagi, memang la tak nampak lagi.

    • tak lawa haponyer, cer ko nengok idung tinggi, bentuk muka pong ada, iras nurul izzah pong ada gak…muka cerdik budah neh

      • yup cantik..muka bujur..hidung mancung..gg tersusun..cuma biasa la budak sekolah rendah..bukan fikir nak melawa pun gi sekolah..

    • cermin muka sdri dulu….ko tu lawa sgt ker nak kutuk muka org x lawa. puihhhh…

    • kau 2 cemburu dgn budak ni oiiiiiiiiii….. dgn budak pun nak komen lbh2….. cantik sgt kh kau 2??? slalu nya org cantik diam2 jer…kalau kau cantik pun takde guna nya… cantik jgn diukur dari paras rupa makcik oiiiiii….

    • bodoh la ko ni fizaaaa

  4. makcik perihatin

    kalau diasuh boleh jadi mcm Sharifah Qasif juara tilawah tu

  5. cikgu dia rakam di sekolah ke ni? pastu upload kat utube ada izin parents dia ke tidak ni..?

    • saya pun terfikir perkara yang sama. silap2 boleh membawa masalah pulak. tapi murid perempuan tu memang ada talent.

  6. jadi penyanyi ni lagi banyak buruk dari baiknya…tak payah nak asah sgt lah bakat tu dik…belajar rajin2

  7. sedap suara dia. Syukur atas anugerah Allah.

  8. mmbe2 kat blkang tu buat xtau ja..nmpak sgt xlarat dengaq dah..wakaka..selalu dok mnyanyi dlm klas ni!

  9. dah sudah!!!! Milah…pi sambung belajaq….jangan nak menyanyi je!!!!

  10. gunakn suara utk 'jalan' yg diredhai Allah…

  11. xyah nk melalak sane sni..kecik2 lg p la abeskan blajo..xyah dunia artis ni byk maksiat je dik oiii

  12. peminat jep sepah

    Budak – budak asyik dipaksa belajar sebabnya nak dapatkan 5A dlm UPSAR,8A dlm PMR..and etc
    walhal negara luar dah amalkan pembelajaran berdasarkan minat. Kalau budak tu minat nak jadi pelukis..
    ha mak pak biarkan jadikan pelukis ni tak kalau kat malaysia paksaan je..nk jugak jadi doktor,lawyer..ehmmm…jangan GATEI nak jadi artis.

    • peminat jep sepah

      UPSR silap type

    • sebab itulah mulai th 2011 kurikulum baharu telah diperkenalkan. tapi ianya bermula dari tahun 1, ste[p by step…..nak membuat perubahan kena perlahan-lahan. Sila cari maklumat tentang KSSR. selamat menimba ilmu yea….

  13. bdak ny sore sdap muke comey..sume ckop..jgn lupe diri sudh,,hehe

  14. panduan duit poket

    ada bakat…

  15. she is bruneian :)

  16. vokal bukan sekadar usia

  17. gunakn suara utk 'jalan' yg diredhai Allah. la dik.. :)

  18. proud of u.. luv u

  19. Alhamdulilah adik ni dikurniakan suara yang merdu. Semoga anak ini dibesarkan dalam mengenal dan cinta pada Allah, taat pada perintah Allah supaya tidak terpesong dari akidah. InsyaAllah. Saya puji ibu bapa adik ini yang melatih adik ini biasakan dirinya untuk memakai hijab atau tudung. Barulah nanti bila dah meningkat dewasa, tak ada terasa kekok bila mengenakan hijab.

  20. pasni leh la buat penanda aras suara budak ni…sapa tak lepas takyah dok masuk reliti tv..buat nyemak industri je..

  21. Si Atikah dengan kwn dia Syafikah sama2 suara sedap. Mcm suara org dewasa. :) Agaknya org Brunei memang suara sedap2 x??

  22. klau suare sdap mngaji takpe jgak,

  23. stuju ngan ko oragasia, sore sedap mengaji lg bagus, pe kata suruh dia mengaji plak,, sore aku tk ada sedapnya tp dah 2kali khatam alquran,,,,,, sore bdk tu sdp gak,,,

counter statistics