Wednesday , July 30 2014
Home / Dunia Artis / Bulan madu Fasha Sandha dan Jejai (5 gambar)

Bulan madu Fasha Sandha dan Jejai (5 gambar)

Wah wah pengantin popular Fasha Sandha ngan Jejai ni. Baru honeymoon dah upload banyak gambar ke Facebook untuk tatapan umum. Biasenye orang honeymoon mane de mase nak upload gambo2 ni, lagikan artis ye dok?  Ape pun genjoy gambo-gambo bulan madu Fasha di Pulau Redang. Eleh pulau kat Malaysia jekk.

Macam Nora Elena seyyy

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

8 comments

  1. firssssttt!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Cantik betul redang.x pernah pergi lagi rase mcm nk pergi je.

  3. ok la tu, domestic honeymoon..x perlu nak pegi jauh2, kat malaysia pun byk tempat menarik nak hoenymoon

  4. ala…dr blom kawen lg dh slalu p honeymoonkan…apa heran B)

  5. peminat setia Fasha

    Semoga berbahgia, hingga ke akhir hayat. Bina hidup baru. Tutup buku lama….jangan dengar cakap orang..semua orang tak sempurna sebenarnya….selamat Pengantin Baru……..

  6. Malu nak Grau nama

    Semoga berkekalan disamping berubah ke arah kebaikan dn mencari redha Allah. Pasti aman bahagia hingga akhir hayat.

  7. jgn gambar bercerai pulak lepasni dh biasa lapas cerai?????/

  8. Dah ngandung. Pas ni heboh kisah lain pulak…..mcm yg tjadi pd Nora D dulu….

counter statistics