Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / Bunga Citra Lestari Lupa Cukur Bulu Ketiak?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

11 comments

  1. isk… sikit je tu. egtkan byk mana sgtlah sampai boleh pintal2…

  2. ha ha ha..eee geli jugak ler aku tgk……Ashraff nie tak tegur ke si Bunga ttg ketiaznye…..

  3. kah kah kah…menggelikan je tau!!…hehehe…sbg seorg pempuan kena ambil berat soal ni semua..ape la…

  4. haha..tak bleh pintal pun tapi nampak terjurai2..muka cun bulu ketiak lebat hampeh!

  5. mmmmmPH!! best nye..cam nak angkat lengan dia n jilat ketiak dier..

  6. wow kalau dapat ketiak dia cam nie..aku jilat daki2 peluh ketiak dia..fuuyyow mesti sedap

  7. huh..macam tipu je..mcm diedit je gambarnya..

  8. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee….x kuase i….btul ker??

  9. muka lawa tapi pengotor…

  10. lorr..biaq pi la. hang pa sume sbuk apsai? blu ketiak dia. lgpon, yg tgk blu ktiak bunga ari2 pon, laki dia gak.

  11. gila….
    bau gc thu..

counter statistics