BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Friday , July 31 2015
Home / Dunia Artis / Cantiknya Maya Karin bertudung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-Hafiz-Suip-Raya-MEDIAMALAYA

Apabila Hafiz Suip beraya bersama tunangannya

15 comments

  1. cam gmbr lam paper smlm je, harian metro….tp klu dia dah tuka imej mmg respek aaaa…kelas gtu

  2. sruh tok t belaja pakai tdung ng dia ni

    • ala die bkn nye bertudung betoi2 pn..juz masuk paper jer..kt luar bkn pakai pn..same je sume artis..ct ke ape ke..hahaha

  3. Cantik la tudung awk..

  4. Siapa Yang Cetek Pem

    Ayunya dia pakai tudung..
    nampak manja sgt tgk dia pakai tudung kaler pink tu.. :)
    Klu dia da ubah imej, Alhamdulillah.. :)

  5. memang maya cantek pun…wanita melayu yg belum terakhir lg..wakaka

  6. maya memang cun…………cakap pun bertapis…berpelajaran…..ah senang cter meletop lar….

  7. sgt cntik
    kalo nk brtyudung biar ikhlas…………

  8. Enter text right here!tudung je cantik……………..

  9. Enter text right here!gmbr kat bawah tu nmpk cam tak real je….

  10. sy mnt kt maya ni..
    ok sgt cmtu..
    pasni pake btol2,lg lawa..

  11. insaf 2x la okey.

counter statistics