Tuesday , September 27 2016
Home / Pelik / Cara orang Cina selesaikan masalah

Cara orang Cina selesaikan masalah

Amacam? Title di atas dengan gambar yang kami letak, nampak rasis tak? LOL! BTW ni bukan orang cina Malaysia tapi orang cina di China (— taknak nampak rasis -.-).

Sebenarnya masalah anjing liar walau di mana-mana pun, penghujungnya mereka akan dibunuh juga jika anjing itu tidak dituntut tuannya. Tapi kalau di Malaysia, ia ada prosedur. Bukannya main bunuh jek macam cina-cina bajingan di dalam gambar ni. Gambar seterusnya mungkin boleh melemahkan semangat anda.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

07-kaum-tarojan-gali-kubur-mediamalaya

Festival Ma’nene, penghormatan buat si mati dengan cara yang pelik dan menakutkan

Suku kaum Toraja di Indonesia dengan bangganya menunjukkan ahli keluarga mereka yang telah mati selepas mereka ...

10 comments

  1. tapi, beberapa tahun lalu, sya pernah nampak anjing ditembak depan mata oleh group yg mengawal anjing2….nasib baik peluru x kena sya…huh! lebih teruk noq..

  2. fuck you racist

  3. ko ni reti ker beza China nga cina? Stupid dol… poyo jer lebih ko ni…

  4. kesian kan anjing2 tu. Bukan anjing je diorg bunuh. Kucing pun diorg bunuh. Ada video yang diorg kopek/siat kulit kucing dan anjing hidup hidup supaya boleh jual bulu2 tu. Sebab tu la kat China tu banyak bala dan malapetaka. Doa-doa haiwan yakni makhluk Allah S.W.T.

    • Kat China banyak bala dan malapetaka sebab dorang suka bunuh anjing dan kucing ye… fuuyoo boleh pulak ko kaitkan bencana alam dengan perbuatan manusia… hahaha logik ko tu mmg takleh blah lah bro… habis kat mesia ni rasuah dan isu perkauman berleluasa kenapa takde pulak bencana2 ye…….

      • sebab kat malaysia ni, walaupun ada rasuah merata2 tapi masjid2 tetap ada org jemaah, tetap ada org azan, tetap ada org mengaji, ada pertandingan tilawah al-quran…

counter statistics