Thursday , October 23 2014
Home / Email Peminat

Email Peminat

Junaidi Fezrul Pelakon Sumpahan Kum Kum Dengan Tunang Bercuti Di Rome (2 gambar)

Mungkin ramai yang tidak berapa kenal dengan pelakon bernama Junaidi Fezrul. Tapi Kak Nam rasa bila semua lihat muka dia mungkin kenal kot. Ala..pelakon yang dalam daram Sumpahan kum kum. Ni Kak Nam nak citer ckit . Kak Nam bukalah facebook dia..baru Kak Nam dapat tahu yang dia dah bertunang. Nama tunang dia Fy Zulkifli. Cantik juga orangnya… Kira oklah dah bertunang,tapi yang tak sedapnya Kak Nam lihat baru tunang dah pergi honeymoon…..

Kalau pergi ramai-ramai tak apa..Kak Nam tak heboh sampai macam ni tapi berdua tu. Semua gambar yang Kak Nam lihat berdua je tak ada plak orang lain. Apa-apa pun Kak Nam nak mintak maaflah pada pelakon ni sebab buat gosip pasal dia. Jom kita tengok foto romantik dotang kat bawah… banyak lg foto mereka kat sini Read More »

Gambar Adi Sixth Sense bersama kekasihnya

Gambar ini telah dikirim oleh Melodi CNN kepada kami. Katenye die mak share gambar adi sixth sense dgn awek aka bakal wife die. Lagi gambar after the jump.

Read More »

Ok je tengok Erra & Emran dengan aktiviti-aktiviti mereka

Ditulis oleh peminat.

Hanya nak kongsi. Kalau lepas ni keluar lagi gosip kata Erra dan Emran ada masalah, tak tahu la nak cakap apa. Foto ni bukti yang menunjukkan mereka masih bahagia tanpa perlu selalu dipamerkan di khalayak. Agaknya wartawan ni nak sentiasa tengok Erra dan Emran macam ni je kot sentiasa. Baru dikatakan tiada masalah :)

Walaupun diorang ni orang dikenali dan glamour di mata masyarakat (peminat), namun mereka juga perlu kehidupan yang ‘normal’ macam orang biasa. Biar la apapun harap lepas ni, kalau nak siarkan sesuatu berita, biarlah diselidik dulu.

Selagi tiada bukti tak perlu la di kecoh-kecoh kata Emran main kayu tiga. Selamat Hari Lahir Engku Emran 1 Feb dan Erra Fazira 9 Feb. Semoga Bahagia selamanya. Wah nampaknya sekarang, masing-masing dah suka main badminton ye selain Umie, Erra, Alia Lee dan Ning. Bagus – bagus! Aktiviti yang sihat :)

Bukan sekadar mengeratkan kasih sayang tetapi menunjukkan hubungan yang baik sesama rakan artis dan keluarga masing-masing :) Rasanya lagi berfaedah baca dan tengok aktiviti artis macam ni.

Gambar penuh selepas ini.

Read More »

counter statistics