Monday , December 5 2016
Home / Isu Semasa / Comel Gilew..

Comel Gilew..

Comel gilelah budak decik nie. Mak Bedah dapat daripade blog fofular CikEpal. Dari info Cik Epal, ayah die ni buat video dak decik name Nina nie untuk beritau progress tumbesaran anak die nie. Katenye, skang nie ayah Nina bertugas sebagai guru di Jepun dan diorang ni berasal dari California. Lagi video dan gambo –

Suke betul nengok mimik muke dak kecik nie, sangat lah comel, petah bercakap. Dak kecik nie pandai berbahase Jepun lak tu. Lagi lah comel. Eeee.. rase nak geget jek pipi die yang gebus tu. Korang leh jek nak tengok video2 comel Nina kat Youtube nie. Enjoys!!

Tags

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

12 comments

  1. shes already famous dude

  2. mcm rupe aku dolu2… cewah… jeles lah korank nie…!

  3. cm mixer malay n omputih…

  4. bellamy..dah taw diam2 sudah la..apa salahnya syer sama..

  5. uowhhh!!
    she's so cute..
    penah jugak tgk kat youtube..

  6. Cuterrr nyee…bapak dia hahaha

  7. jgn jadi mcm MARIA OZAWA kalau dh beso nnt yea dik…LOL

  8. owhh soo kiub~~~geramm sy~~kiut bapak die~~saya geram bapak dia~~haahhaha

    eh nina lagi kiutt laa

  9. omg thanks for sharing this video! nak habiskan satu malam ni tgk video budak comel nih!!

counter statistics