Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Comelnya Lisa Surihani Bertudung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

30 comments

  1. saje suke2 ke, posing ke… btul2 berhijrah? klu ye alhamdulillah… klu stakat posing pun alhamdulillah jika nk bandingkan ngan lelain yg suke posing x cukup kain ngan benang….

  2. takat pakai tudung utk posing je..kt luor x pki n pki dedah2…baik xyah pkai..xde nye die pki tudung..artis susah nk insaf la wei..

  3. biarla dia..ko jeles pesal?…ko jage tepi kain mak ko dulu k

    • gambo ko dh kantoi sume org tgk dhla..bising plak..skatila nk komen ape2..ade aku kisah? hahahaha..cak cak cak..wkakakaka

  4. xsuka dgn CEH ni

    • aku pn x suke dkt ko..hahaha

      • ceh…ko ngorat dia ke yg dia tetiba x suke ngan ko? takpun ko ni suke sesgt komen pedas2 laser2… apaleh wak, msyarakat mesia ni susah terima realiti… aku suke bace je komen2 ko wpun ade menda yg aku x setuju tp at least jujur… tp klaka aaa bile si aslam tu cam btul2 je hangin ngn ko keh keh keh… korang, jgn terlalu membenci, sok2 timbul perasaan suke dan sayang…(klu berlainan jantina aaa, jgn sekaum plak, haru tuh)

        • hahahaha..tu geng aslam amir la tu..kwn artis gk kot..artis x popular mane..hahah..aku komen mender yg btl..dh terang2 gambo terok2 seksi2..xkan aku nk komen puji2..artis ni xde nye nk ckp baik2..bkn dgr pn..dhtu ikot ske la nk komen pedas2 ke..tu je yg layak utk artis2 kt mesia ni..mcm x tau plak pangei artis..xyah nk bekap2 la..poyo gle..

  5. aduhaii…memang comel sungguh. kan bagus kalau dia pakai tudung ni berterusan. harap pintu hati dia terbuka….

  6. ceh ni mgade meluat bace komen ko,mcm bagus……

  7. inilah punca orang melayu tak boleh nak maju…..
    suka sangat nak menghukum…ada aje benda yang tak suka
    macam mana nak maju…ada aje perangai hasad dengki
    apa yang susah sangat nak terima…kalau dia nak berubah
    baguslah….doakanlah yang terbaik untuk dia…

    • ape2 jela aku jahat..ko pn berubah jd aku baik ok..hahahaha

      • hahah… ehem ceh, ko termkn cili ke hehehe
        wateberlah… tp lam kabinet kena ade pembangkang (diorg kan suke komen dan terus menghukum) sbb klu xde pembangkang, peneraju utama takan maju sbb terlalu leka… kang Melayu Mudah Lupa kate Dr. M (Tun).
        Cuma yg kena kritik tu kena lah ade anjakan paradigma… tu je

    • dh tu ape mslh ko? ko pn kwn artis gk ke? hahaha..dh artis sume terok2..gambo sume maksiat2 je..mmg kene kutok laa..xkan nk puji..xperlu ckp baik2 bkn nye deme nk dengor pn..ape laa

  8. jadi…biar maju asalkan agama trgadai?
    org mlayu bkn xnak maju..tp byk lg cara nak maju. bukannya dgn bpkaian seksi..baru leh maju.parti baru leh maju..langgar agama baru leh maju.
    pakai seksi2..dari zaman gua lg dah dedah2..apa y maju nya?maksud ko org dulu lebih maju la ye?parti2 pun..zaman sblum dtgnya Islam..mmg org suka parti2 ni….sbb tu dtgnya Islam.
    pastu..skang ni..bila ckp bab agama sket..da mula ckp org mlayu xnak maju..apa kes ni?

    utk pngtahuan AKU JAHAT..ko baca paper x?dia ada bgtau lps fotografi tudung ni..dia ckp y skang blum masanya..tunggu dia sniri ikhlas.malah ini hanya utk shoot foto je…dia blum bsdia nak pakai…

    • btl tu..aku sokong..artis sume pki tdung utk fotografi jer..pastu tah kemane tdung nye..so xyah nk ckp artis tu baik ke idak ok..

  9. malas aku nak layan orang tak bertamadun ni..
    dok fikir benda remeh temeh….
    macam bagus sangat diri tu….
    nak hentam orang ajer kerjanya…
    lantak korang la…

  10. suka2 je kata org ceh ni

  11. skati la..jeles la tu..hahaha

  12. xjeles lgsung!!!!!!!

  13. dhtu bising wtpe? poyo je

counter statistics