Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / Dalam Rumah Mila AF

Dalam Rumah Mila AF

Yea! Hiasan dalaman rumah artis kembali lagi, kali ni kita tengok rumah Mila AF yang die kate sudah 5 kali berpindah rumah. Kaya siot! Lagi gambar dalam rumah Mila AF di bawah.

Rumah artis-artis yang lain:

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

12 comments

  1. bkn nye lawo pn mila ni..bese je..mekap je lbh..cobe x mekap cm org kg jer..wkakakaka

  2. biasa jer rumah…itu pun nk tunjuk ke…

  3. tv yg mc tebbal tu nk tayang gak ???
    ahakss ahakss :p

  4. ala bli bnyk2 kalau terbakar kan susah..x yah la nk bli umah n nk pindah2 umah.. bli 1 pn dh ckp dh.. yg lbih 2 simpan bt pegi HAJI.. cari pahala pula pas nie okey..

    – emmy iracle –

    • terbakar ??? kao ni .. esh esh . dari kao duk kutuk camni , better kao bnyk kan bertaobat .. sebelum kao yg terbakar kat akhirat nnti ..

  5. Syukurlah.. hidup senang sikit x lupa keluarga..

  6. setuju ngn gatei..!bkn lawa pun mila nie..kulit dah ar hitam,hidung beso lak tu..!ape yg cntik nye umah die..biase jer..!

  7. hampa!!!mulut busuk HAti lgii….menjijik kannnn

    DOK KATA citaan TUHAN….o.0

counter statistics