Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Dang Suria kahwini Ad Samad akhir bulan Jun

Dang Suria kahwini Ad Samad akhir bulan Jun

100-45

Selepas tujuh bulan menjalin hubungan cinta, pengacara Dang Suria Zainordin (Suria) dan penulis lirik prolifik, Ahmad Shah Adrian A Samad (Ad Samad) mengambil keputusan untuk bernikah, akhir Jun ini.

Pengacara rancangan Awani Pagi itu mengesahkan perkara itu sewaktu dihubungi di sini, semalam.

Jelas Suria, majlis dirancang diadakan secara sederhana dan lebih penting bagi mereka adalah perkara wajib iaitu majlis pernikahan.

“Tiada persandingan dirancang dan majlis resepsi membabitkan keluarga terdekat dan rakan rapat dilakukan sejurus pernikahan selesai. Saya cuba memastikan tiada pembaziran berlaku sepanjang majlis berlangsung,” katanya.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-birthday-yana-samsudin-mediamalaya

Sekitar Majlis Ulangtahun Kelahiran Yana Samsudin ke-31 (7 Gambar)

Semalam merupakan majlis sambutan ulangtahun kelahiran Yana Samsudin yang ke-31. Majlis disambut bersama peminat-peminatnya, staf ...

7 comments

  1. selamat kawen le….

  2. ntah brp banyak laki dang suria nie…harap berkekalan le…

    • tol tu…harap2 dia dah berkekalan kali ni.. ni yg ke-3 aaaa…tu pun sblm dia jadi celebriti, masa tu dia blaja kat ITM (la ni Uitm aaa), dia dah free2 glamer sbb kena tangkap khalwat ngan awie wings, kjabrnye org saje nk aniaya dia, well btul kot sbb kes tu digugurkan sbb x cukup bukti, yg ciannye awie clash ngan awek kesayangan dia huhuhu…x jadi kawin (tu yg jadi cite sembilu)… eeiii bz bodi laks aku nih….apa daaa … tp tu hal lama…harap2 jodoh Dang Suria kali ni berkekalan hingga ke akhir hayat…insyaallah

  3. tu la dh berape byk kali dh kawen cerai nye..ni kalo cerai lg xtau la..tu la idop sosial sgt bebas..mn la x kene cerai jer..ce kawen elok2..ni tahpepe je..

  4. tol tu. harap berkekalan. jgn kawin cerai aje. susah la anak nanti. idup x stabil.

  5. kalau tak silap kali ke 5 dia kawen ni.. ntah lah… selamat pengantin baru lah..

    • hah!!!! ke-5 dah ke? teng3x… tatau plop aku… yg aku tahu 1st – org biasa bkn celebriti keje bank. 2nd-Abu Bakar Atam, personaliti TV3 (Sukan)…. so yg ni ke-3 aaa…yg 2 org tu sapa erk….? klas tuh

counter statistics