Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Datuk Hattan rujuk bekas isteri pertama, Arianie

Datuk Hattan rujuk bekas isteri pertama, Arianie

hattankahwinbaruyaw

Mula-mula kami dengar berita Datuk Hattan rujuk bekas isteri, kami agak terperanjat beruk jugak-lah. Mane taknye, bekas isteri keduanya yang pernah dikahwini telah dicerai dua bulan selepas berkahwin kerana atas sebab-sebab tak dapat dielakkan. Takkan kena buatan orang macam Fizz Fairuz pulak, heh.

Rupanye Datuk Hattan menyunting bekas isteri pertamanya, Arianie. Dia bakal merujuk dan berkahwin semula dengan bekas isteri pertamanya serentak dengan perkahwinan adik lelakinya, Achem.

Sebagai nota, Hattan dan Arianie pernah berkahwin pada 17 Disember 1996 sebelum bercerai talak satu secara rasmi pada 10 Mac 2005 di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang anak lelaki Adam Eiman yang sekarang berusia 14 tahun.

Sumber dipetik: mStar Online

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

14 comments

  1. Okey la..wat la mn rasa patut…tuan badan je tau ape yg btl…mn lubang yg sedap…kah kah kah

  2. Alhamdulillah..tahniah sbb rujuk semula..semoga kekal hingga ke hujung nyawa.. aku mmg suka pasangan ni..

  3. mmmmmmmmmmmm

  4. BUKAN APA DAH TAK ADA ORG MENDULI MKN MINUM…MESTILAH BALIK BEKAS ISTERI….

  5. Dia bakal merujuk dan berkahwin semula dengan bekas isteri pertamanya serentak dengan perkahwinan adik lelakinya, Achem??? ank die baru umur 14 thun da nk kawen?? ke aku yg slh bace ni…hhihi

  6. PAH ko ni bodo ke ape ?

  7. hattan ni macam sultan sulu la GEMOK GEMOK SEMUA

  8. entah ek,

    mestila dia tahu BODOH. tu lah kau asyik main lobang tilam ngan main lobang jamban sgeyr64378dbyeteyWTWUWhetJHGSDTYFE

  9. pe yg ko merepek ni syaitooonn..woi pah, ade ke tulis kt atas anak die umo 14 tahun tu nak kawin?? die tulis hattan nak kawin serentak dengan adik die la..

  10. adoii ai korg ni sah2 la PAH tu da tulis "ke aku yg slh bace ni", hihi. sia2 wat dose kt PAH tu, g mntk maap cepat! cite hattan da jd cite PAH plak

  11. ini semua poyo….

  12. Thniah hattan….xD

counter statistics