Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Datuk Siti Nurhaliza bertemu Kate Middleston (3 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

20 comments

  1. mst siti tercungap2 nk speaking…wKakakakak

  2. gamaknya apalah yang mereka sembang????

  3. uh body datuk ct mmg mantop la. kalau dapat aku x kasi kluar bilik la. hihihihi datuk ct call me maybe….hihihihihihi

  4. tetek mantap lah siti…

    • mmg besar pun. tu kalau dpt tgk live mau berdarah idung. nie bukan nasi lemak 50sen lg nie, nie dah mcm nasi lemak 5ringgit. sambal dia je dah 50sen. besar beb.

  5. kate nampak lebih sopan dari siti…

  6. SITI NYER BUAH DADA DAH MACAM BERLUMBA DGN CIK TA LAH…
    EHEEK!

  7. MUNGKIN BESOK MAKCIK YG BAJU HIJAU TURQOISE ORDER PUSH UP PADDED BRA SELORRY!
    ;P

    • aku rasa datuk ct punya breast mmg besar. x yah pakai push up bra pun. terbayang lak datuk ct berlakon
      porn hentai jepun so damn cute la datuk ct. i love u sooo much

  8. Hajah Siti Nurhaliza!

  9. xdenya speaking,mst ckp hai je,klu speaking tu mst si kate tu x phm..

  10. mngikut fakta,payudara asia memang besar semula jadi berbanding payudara org barat.kebnyakkn org barat bnyk buat suntikkn sbb tu payudara mereka besar

  11. lari topik da ni..hahaha..

  12. hahaha ape la minah kampung ni cakap

    YEs No Maybe, Ok I love u

counter statistics