Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Datuk Siti Nurhaliza dan adik beradiknya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Harith Iskander juara “Funniest Person In The World”

Kami ingin merakamkan jutaan tahniah buat pelawak, pengacara dan pelakon, Harith Iskander kerana telah menjadi ...

18 comments

  1. seme comel2 cantik jelita dan berbakat… kelebihan masing2 😀
    To Saerah… xyah aaa bertindik kat lidah, x sesuai aaa ngan budaya kite

  2. kayu buruk pun kalau dicat cantik

  3. fuhh make up tebal putih cam tepong komak

  4. Saerah kan bespren c Pasha Sendat tu….Mesti la sorang satu nak buat.Ntah untuk apa aku pun tak tau.

  5. saerah dlu idak la lawa pn..mekap2 je lbh..hahaha
    mesti die jeles sbb die x cun mcm akak die..haha

  6. cantik.
    soke tengok depa.
    CT i Luv U

  7. Klo ketiga2 tuh… yg paling cantik menurut aku tuh kakaknya … Saida… then CT….

    • btul3x…tu psl mude2 lai dah kena sambar (wase2 umur 20 tahun kan ye nikah) hubby dia takut melepas… ye aaa lawa tol kakak ye saida tu erk..

  8. kdg2 boring juge tengok ct tlalu krap dpapar kisahnye d media m'sia. til trf 'eksklusifnya hilang'. patutnya jagalah 'keekslusifan'tapis2lah prog manake, or ptandingan manake, bkn nak join sume, cthi biduanita neg, Dto shrfah Aini n etc,. Awak tu ct, dah dto, tpi kmunculan awak kdg2 mcm awak ni msh blum puas lagi, mcm org baru msk bid ni,apapun awak mmg ckup bbakat, esp yr vocal. slmt raya

  9. cam kimak jer 3-3 beradik tambah2 saerah..so-siallllll je aku tgk..perangai kalau kt luar tuh mcm celaka..nasib baik la adik siti..kalau x sapa pn x kenal la ko tuh…dan nasib baik la ko tuh adik siti,x de wartawan terutamanya zubir ( barua kakak ko tu ) tuh yang nk buat crita buruk pasal ko..kalau artis lain dh lama dh kena.. so pikir-pikirkan lah..jaga lah nama baik kakak ko tuh…Datin seri la katakan…

  10. wowwww caaaannnnntiknyaaaaaa almari dan lampu tido tu

  11. stim tgok saida…yg dua orang lagi bagi beruk layan jer..kahkah

  12. Ooow. Serasi adik. Beradik cantik cantik

counter statistics