Thursday , December 14 2017
Home / Dunia Artis / Datuk Siti Nurhaliza, Mawi & Saiful Apek penghias BiPOP

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

7 comments

  1. meluat tengok siti…..

  2. masing2 dah ade pencapaian peribadi… well rezeki diaorg…

    • so…
      pencapaian peribadi ko bila pula..
      xkan nak menganggur dkt cny jer..

      • menganggur? hehehe keje aaa tp byk sesgt mase terluang hehehe..
        pencapaian peribadi aku xde aa sehebat siti tp aku dah penuhi impian mak aku nk tgk aku naik pentas trima ijazah 😀
        sib baik aku konvo kan mesia je, klu aku konvo kat UK, cian mak aku xble tgk….

  3. seronok tgk siti….

  4. makin kecik 'tdung' dia…baju pon dh makin shrink..

  5. bukan makin kecik tudung, memang terus buka tudung. Bagus Ct teruskan usaha mempersendakan agama Isalam. Lu pikirlah sendiri

counter statistics