Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Datuk Siti Nurhaliza menggayakan baju warna kegemaran Media Malaya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Gambar Terkini Awie bersama-sama isteri dan anak-anak (6 Gambar)

Baru-baru ini Awie telah berkongsi gambar kehidupannya selepas diijabkabulkan pada 7 oktober lalu dengan pilihan ...

13 comments

  1. Bak kata Zainal Abidin .. 'Ku lihat HIJAU…' 🙂

  2. MEDIAMALAYA .. awat timing 'lari' ni??

  3. timing ape yg lari, ye?

  4. what's wrong with this woman? tht's not menutup aurat at all….

  5. sangat cantikkkk..dan comel!!hehe

  6. comel la…..geram giler aku tgk……barang pun mantap ajek….
    buat adik bangun minta dibelai dan dihisap….

  7. alahai siti……geram aje aku tengok…..rasa macam nak ramas – ramas aje buahnya…
    sapa cakap siti nie tak cantik…..kalau dia tak kawin dengan tok k…dah lama aku tacle dia
    tak dapat realiti …dapat dalam mimpi pun jadi….malam tadi mimpikan dia
    alangkah nikmatnya dapat gigit puting siti…..barang dah makin mantap beb….
    sayang tak ada susu…kalau tidak gerenti kenyang aku dibuatnya…..

  8. yang ada susu putih jernih aje

  9. rakusnya lanun nie……sabarlah sikit ya…
    jangan ikutkan nafsu sangat….siti tu milik orang
    takkan itu pun ko nak juga…..

  10. nafsu bai….sedangkan yang berkopiah kononnya taatkan agama pun habis…
    inikan pulak macam aku nie…..kalau dah depan mata…terkam aje lah….

  11. kadang – kadang manusia ni tak pandai menilai…..
    dapat isteri yang cantik pun tak reti jaga…
    bukan setakat makan, pakai dan tempat tinggal
    tapi nafkah batin pun penting juga….ada isteri cantik pun tak boleh nak puaskan….
    pelik betul aku….kalau akulah…..akan aku puaskan isteri yang cantik nie
    selain pemberian nafkah yang lain….
    biar tak cukup beras…jangan tak "KERAS"

  12. eeee teruk nye die ni

counter statistics