Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Datuk Siti Nurhaliza menggayakan baju warna kegemaran Media Malaya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

13 comments

  1. Bak kata Zainal Abidin .. 'Ku lihat HIJAU…' 🙂

  2. MEDIAMALAYA .. awat timing 'lari' ni??

  3. timing ape yg lari, ye?

  4. what's wrong with this woman? tht's not menutup aurat at all….

  5. aku_anti_hipokrit

    sangat cantikkkk..dan comel!!hehe

  6. lanun mata satu

    comel la…..geram giler aku tgk……barang pun mantap ajek….
    buat adik bangun minta dibelai dan dihisap….

  7. lanun mata satu

    alahai siti……geram aje aku tengok…..rasa macam nak ramas – ramas aje buahnya…
    sapa cakap siti nie tak cantik…..kalau dia tak kawin dengan tok k…dah lama aku tacle dia
    tak dapat realiti …dapat dalam mimpi pun jadi….malam tadi mimpikan dia
    alangkah nikmatnya dapat gigit puting siti…..barang dah makin mantap beb….
    sayang tak ada susu…kalau tidak gerenti kenyang aku dibuatnya…..

  8. yang ada susu putih jernih aje

  9. rakusnya lanun nie……sabarlah sikit ya…
    jangan ikutkan nafsu sangat….siti tu milik orang
    takkan itu pun ko nak juga…..

  10. lanun satu mata

    nafsu bai….sedangkan yang berkopiah kononnya taatkan agama pun habis…
    inikan pulak macam aku nie…..kalau dah depan mata…terkam aje lah….

  11. lanun satu mata

    kadang – kadang manusia ni tak pandai menilai…..
    dapat isteri yang cantik pun tak reti jaga…
    bukan setakat makan, pakai dan tempat tinggal
    tapi nafkah batin pun penting juga….ada isteri cantik pun tak boleh nak puaskan….
    pelik betul aku….kalau akulah…..akan aku puaskan isteri yang cantik nie
    selain pemberian nafkah yang lain….
    biar tak cukup beras…jangan tak "KERAS"

  12. eeee teruk nye die ni

counter statistics