Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Dee, pengacara nyah sundal part deux

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

13 comments

  1. gle ke pondan sorang ni..ahahahhaa..gatei!!

  2. ENGAT2 LA TUHAN…. TOMOK 2 APHAL NK JD BTNE SANGAT K.///

  3. mmg betul² sialan ni orang satu ni.. ntah bila mau insaf dari kesesatan ..

  4. woii bapok..ko ble nk tobat n berubah? umo dh tue..x sedo2 diri lg..bodoh!!

  5. tayang tetek je ke. kote tak mau tayang

  6. ha3…mintak2 jgn dityang sumer

  7. apa nak jadi da…

    ni la jadinya kalau asyik dgn duniawi shj!

  8. awwokkkkk!!!!!
    x abis2 dee ni… over le plak dressing dia… eeiii goli den

  9. alamak. mmg btl dia dah operate dada dia. aku ingat dia mmg
    sengaja pakai bj pompuan. bertaubatlah nyah…. takut tak sempat….

  10. e'eley…korang kt sni tau nk ngutuk org je. mmg la dier slh. dier pon tau. korang yg ade otak ni cube la bg nsihat dgn cra baik. x pyh pk dose dier. pk dose korang yg ske ngutuk tu dlu. elok2 dier je yg dose, korang pon tumpang sekaki. yg dlm pic tu, smoga ko dpt berfikir baik n buruk. sume yg kt sni just bg nsihat. kdg2 ter…ksr bhsa. aku pon bukn baik sgt. tp, cube lah jd yg terbaik.

  11. Geli Mat!!~

  12. aiks.. aku tgk si dee ni mase bolan pose ari tu kat JLTAR OK jer…hehe

  13. mcm2 la artis kita ni kan?

counter statistics