Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Dia bukan kekasih saya dan sekadar peminat – Halim Othman (3 Gambar)

Dia bukan kekasih saya dan sekadar peminat – Halim Othman (3 Gambar)

Beberapa hari lepas, tersebar beberapa keping gambar Halim Othman bersama seorang gadis yang menggelar dirinya sebagai DD. Penyebaran gambar tersebut telah menimbulkan gosip mengatakan gadis bernama Danial Danisha itu ialah kekasih Halim Othman.

Namun menurut kenyataan Halim hari ini, gadis tersebut bukanlah kekasihnya namun sekadar peminat. Dia juga berasa kurang selesa kerana gadis tersebut gemar berkepit apabila bergambar dengannya.

Haha ade pulak macam tu kisahnya ye, Halim.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

6 comments

  1. meroyan la 'DD' lepas ni.. HO x mengaku kekasih

  2. Pakai baju sedondon bukan kekasih Ker?

  3. Takde pun gambar kepit…
    Tengok gaya pic ko tu yg perasan nak mengoda terhegeh2..
    Konon mana lah punya aura hensem…
    Padahal ko tu jantan ego tak laku…..
    Perempuan desperate je lah untuk muuuuuu….

    Maaf ya HO..
    Selamat hari raya…

  4. haha…HO ni…awek cun tu..klu xnk bg kat ak lg bgs…ape da…

  5. HO ni dari dulu bercerita nak kawin..nak kawin…Tak jugak kawin2… ntah2 di ni pun spesis anuar zain…

  6. Mcm bapak & anak

counter statistics