Sunday , December 21 2014
Home / Dunia Artis / Diana Amir: Penghias muka majalah Remaja bulan Mei

Diana Amir: Penghias muka majalah Remaja bulan Mei

Meskipun baru-baru ini khabarnya Diana Amir dihentam bertubi-tubi oleh si golongan peminat di satu gambar di halaman peminat Karangkraf dan isunya ketika itu ialah Diana Amir yang semakin lupa diri, maka peminat menghentamnya dengan kata-kata tidak sihat seperti Diana Amir bela lelaki dan sebagainya. Penulis ketepikan kesemua itu, kita enjoy dulu tengok gambar Diana Amir sebagai penghias majalah Remaja bulan Mei 2010 ini. Lagi gambar Diana Amir di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

7 comments

  1. semoga kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi.. berhati2 lah dan jauhkan diri dr clubbing2 tuh

  2. john dengan labunya

    Ah.. geli lah aku tgk minah ni, bukan nya lawa, perasan diri tu lawa sgt, hidong kembang, blah la lu beb

  3. aha..aku pun pasan..minah ni suka bajet dia lawa…padahal biasa jer..gaya jer lebih..

  4. Her handwriting..

  5. akuhidungkembang

    john dengan labunya: begitu hinakah berhidung kembang?haku pun hidong kembang dowh….
    ='(

  6. skang dy da pkai tdong an. ,??so jgn na hina orang ssuka aty ea. . ^_^

counter statistics