BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Sunday , September 6 2015
Home / Dunia Artis / Diana Danielle dan Juliana Evans

Diana Danielle dan Juliana Evans

Kalau nak tau, umur Diana Danielle ni 2 tahun lebih muda daripada Juliana Evans iaitu 19 tahun. Tapi pada pendapat uols, siapa yang lebih nampak tua yek? Rasenye macam Diana Danielle nampak lebih tua. Opss lebih matang, sesitip tu kalau cakap lebih tua. Ngee. Lagi gambar mereka berdua bila bace artikel penuh.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

8-Shaarnaz-Hadiah-Bunga-MEDIAMALAYA

Sharnaaz Ahmad beri hadiah bunga untuk kekasih sempena harijadi

Fuh tiada yang lebih romantik buat pasangan kekasih apabila menerima sejambak bunga pada hari kelahiran ...

6 comments

  1. jiliana cute sgt……cantik lah muka die….

  2. ALANGKAH SERONOKNYA KLU SY ADA ANAK LAGI MUKA CUN MACAM JULIANA EVANS TU.DOAKAN YER. :-)

  3. rasanya juliana evans lg cun dari diana danielle….mmg kenyataan juliana lg cun….tp populariti diana lbh dr juliana…apapun pendapat aku juliana ni mmg cun sgt….

  4. xder hel ler..janji dua2 pun sodap di nikmati..

  5. memang pun..muka diana memang cantik, tp matang..
    y pasti juliana lagi cantik..jelita n ayu…he3

  6. memang3 punn….. diana danielle harap putih jerr….

counter statistics