Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Diana Danielle Minta Putus Kerana Ditumbuk

Diana Danielle Minta Putus Kerana Ditumbuk

Akhirnya yang jelas lagi nyata bahawa segala permasalahan yang berlaku sebelum ini antara Syamsul Yusof dan Diana Danielle adalah disebabkan oleh Syamsul Yusof sendiri. Semalam saya telah mengeluarkan satu artikel mengenai apakah punca sebenar perpisahan antara mereka. Walaupun kotak undian telah menunjukkan pembaca memilih Diana Danielle sebagai punca pergaduhan mereka tetapi hari ini telah terbukti Syamsul Yusof punya angkara.

Menurut laporan akhbar hari ini, Diana Danielle dikatakan cedera di telinga dan kepala selepas ditumbuk bertubi-tubi oleh Syamsul Yusof. Patutlah semalam dia (Syamsul Yusof) semacam susah untuk menceritakan hal sebenar yang berlaku antara mereka.

Untuk menghindari dari pelbagai pertanyaan dan melupakan tragedi buruk ini, Diana Danielle bersama ibunya telah terbang ke Jakarta.

Untuk Syamsul Yusof, duit bukan segalanya. Tindakan bodoh lagi bebal anda itu bakal memakan diri anda sendiri.

ps: Syamsul Yusof seorang yang dayus kerana memukul wanita, bagi sesiapa yang terjumpa dengan pengarah muda ini diluar sana jangan lupa menunjukkan bentuk jari ‘L’ untuknya.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

26 comments

  1. 1. Diana bersama ibunya memang ke Jakarta atas urusan bisnes dan bukan mencari ketenangan (gossip sahaja).. terima kasih kerana membaiki kesilapan yg di'buat oleh saya..

    2. yang berkaitan ditumbuk bertubi-tubi itu adalah benar. Sila rujuk B*Pop Berita Harian bertarikh 7 Disember 2008.

    ps: membaca itu jambatan ilmu. nickname man seorang lelaki tetapi email menunjukkan man seorang wanita? saya sedikit musykil dengan penampilan man di sini =D

  2. woi bodoh.. ko ni bodo ke ape ha? diana n mak dia pi jakarta bukan sbb nak tenangkan fikiran but bcoz diana ade hal tntg business pasal album yg dia akan bt untuk april tahun dpn..lg 1, ko cuba la fikir skit xkan syamsul nak tumbok BERTUBI-TUBI depan mak bapak dia…diana dah cerita dlm akhbar syamsul tumbok sekali je tapi diana mengelak n terkena la telinga kiri n kepala sebelah kiri skit…
    ko ni main serkap je…aku tahu la syamsul tu mmg x patut pukul diana n mmg slh tindakan tu…tapi mesti ade sebab punya knp jd mcm tu…lgpon ko xkan xtahu diana tu kuat sosial…maybe ade la benda diana bt kot…syamsul pon ade ckp yg dia dah lame bersabar…n maybe pada mlm kejadian tu dia x dpt nak bertahan…aku nak jgk ko pikir blk, knp biler nama diana dah popular baru semua ni jdi?? syamsul tu dah terlalu byk berkorban untuk karier diana…hhhmmm….aku bkn ar nak menangkan sape2 tapi biler baca artikel ko tu, aku rasa x patut ar ko slhkan syamsul sorang je…aku lelaki, aku rasa aku faham perasaan syamsul tu sbb aku pon prnh alami..cuma yg bezanye aku ni bkn artis je…hehe….k la…arios..

  3. Hmm .. mula2 mmg kuar brita mncari ktenangan, pstu bru timbul isu urusn krja .. alahai .. psl ni pun jdi kalut ke ..

  4. manatemplateakuweii

    pukul wanita tetap dayus…LOSER..

  5. dayus gile pkol pompuan. xkire sbb ape.

  6. Syamsul…ko mmg DAYUSSSSS……….

  7. Syamsul, jgn ingat ko KAYA. ADA RUPA, ANAK PENGARAH TERKENAL, KO BOLEH BUAT SESUKA HATI..boleh tumbuk anak orang sesuka hati. Ingat! kekasaran bukan jalan penyelesaian. Tindakan ko mmg memalukan.

  8. MEMANG SAH DALAM ARTIKAL METRO SEMALAM DIANA MENGATAKAN DIA DITUMBUK SEBANYAK 5 KALI . ITU DAH TERRRRRLEBIH MELAMPAU … MEMANG LELAKI JENIS DAYUS AJE YAMG AKAN BUAT BEGINI …. INSAFLAH WAHAI SYAMSUL

  9. insaflah syamsul …. diana pun tak rugi berpisah ngan jantan macam tu … kat luar tu ramai lagi yang kaya, hensem dan muda … pilih aje …

  10. 5 kali kena tumbuk dgn "lelaki" aku rasa dh koma atau kelihatan lebam terok dh… mungkin mana2pompuan yg berasa dia playgirl,akan kata shamsul salah..

    tp kalu dah tau awek kaki minum, kt zouk lg..berkepit dgn jantan lain..
    tanpa sedar mungkin caci hamun terkeluar dr mulut atau lg dasyat sekeping tapak tangan melayang ke pipi atau sebutir penumbuk hinggap di telinga si awek tu… tak logik ke..??

    mungkin YA-T pon kaki klentong pasangan nya sendiri dan nasib baik YA-T tak terkantoi lg.. kalu dh terkantoi, pasti tsunami besar belaku antara kamu dan dia..

  11. bkn nk bela shamsul, tp klu u gurls pon kt tpt pengarah tu, i.e: terjumpa sesuatu yg menunjukkan bf u'll ada another gurl, atau kaki ranjang dgn org lain, u'll mrh kan..?? tp marah yg bersabar ke?? atau marah yg tahapnya, kalau boleh pinggan mangkuk dapur kuali suma nk kena terbang ke kepala bf u'll..?? pk ler cmna erk..

    mmg mamat pengarah tu kerek gila, tp ex-awek dia pon blh tahan so-sial..
    tp bg YA-T, ramai lg lelaki kaya kt luar tu, jd diana blh cr balak baru yg lebeh kaya dan hensem.. hmm… igt diana tu mcm kamu ke YA-T..huhh mata duitan rupanya makcik sekor nih.. ke pisau cukur bulu ketiak si YA-T nih..?? atau cinta kamu terhadap shamsul tidak berbalas..??huhuhuhu

    kamu tak tau ke..shamsul buleh cr lg muda dr diana tu, lagi cun, lg pemes, lg bergetah..kamu tak pk plak.. huhuhu.. sengal YA-T nih..

  12. aku sokong ape yang TOM ckp…. 🙂
    dan selama ni pun memang aku tau diana tu x ikhlas dgn syamsul…
    kuatkan semangat syamsul..!!!

  13. hello!!!ni kes linda n fahrin la…x pun erra n hans….nama lg dunia artis….dulu tanye b'cinta ke x,xnk ngaku….bile dh jd mcm ni br nk bg statement….sudahla…cos die ngaku xde bf,then,ramai org nk himpit…laki mana leh sabar….adatla…setakat kena pukul,ape ade hal….b'syukur cos still idup…hahaha

  14. btol tu adam.. tq NA dgn moral support anda..
    ngeh2..shamsul ngn diana ni sama je "rasanya kot".. rasanya kot = tak pasti..

    semua pasti ke apa jd kt dorg..dgr berita je kan..?? baca paper je kan..?? dh tentu cerita meletop org nk baca.. takyah susah2 pk dorg.. stakat minat kt dorg sbb cun atau hensem, x ke mana pny.. dorg tu ada minat balik ke kt kta..??

    kalu korg atau aku sendiri berjaya mengkantoi kan pasangan masing2 dgn kecurangan mereka (kalu ada la), leh kontrol ke marah korg (soklan utk aku jgk)…??

    mulut boleh kata ye.. tp, rasanya tak leh kontrol kot..huhuhu marah yg paling biasa atau paling sopan mungkin maki hamun tentang "barang sulit" masing2… huhuhu tu paling kontrol la tu.. atau YA-T tk ada pasangan lg..?? sbb tu dia tak pernah memarahi atau kena marah sbb kesilapan sndr.. (opss jgn salah sangka.. memarahi dan kena marah adalah adat dlm bercinta pada masa kini, tanda merajuk, manja2 n nk perhatian la kunun, tetapi bkn marah yg extreme mcm shamsul)

  15. syamsul buat cmtuh bsebab la..sbbnye diana tue gedik sgt!tao la cantik,tp x yah la nak ngade bdepan ngan org ramai,,gaye bcakap pon..ee..nampak terserlahlah kegedikan die tuh..tanpa syamsul,,diana tuh sape?ppuan tak geti menghargai..ingat!stiap kjadian berlaku pasti bsebab..n to syamsul,,walaupun sakit atie canepun,,jgnlah over sgt..yg ko gi lempang muke ppuan tuh byk kali asl?lengkali,bunuh jer..huhuhuuh..

  16. dah .. dah .. dua2 bsalah!

  17. diana pembohong kata kena tumbuk lima kali tak nampak pun kesan

  18. mesti bersebab…mreka je yg tahu..yg pnting syamsul mmg ade tmpar bkn tumbuk…sbb….msti trkjut…jd xblh nyatakan di sini…harap maaf..

  19. ppuan kalao dah tlebey bangga dgn kcantikan die tuh..mmg cmnie la!

  20. nurzulaikhasial!

    dayus tak dayus..dah kalo mmg lelaki sampai sanggup tumbuk pompuan tu sebab pompuan buat perangai betina le tu..kasik pant*t kt jantan lain sape tau?umur 21 tapi tgk dah barai semcam je..baik kene tumbuk dari terus jadik betina sundal beb!

  21. ikot diorang la nak bertumbuk..yang korang sebuk sangat kenape..dapat duit ke kimak..zzzzzzzzz

  22. ne ak nk nsihat ckit la.wlaupa pn yg diana wat,shamsul xbleh la nk naik tngn ke anggota bdn dea.e2 slh la kwn.mmg btl llki yg pkul ppuan dalh llki dayus..klu dh xsphman,ptus jalh.dh xda jdoh nk wat mcmna kn?lg 1,korg janlh BUSYBODY dgn hal durg..tau sndiri dhlh..nk kecoh2 pn,bkn dpt btlkn keadaan pn..

  23. mesti la ada sebab SYAMSUL tumbuk 5 kali DIANA kot2 DIANA tuw yg social:$:@

  24. ohnooo.. shamsyul pukul pompuan? x cool. ok dah tak minat syamsul now. hurmm

counter statistics