Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / Diana Danielle Tangguh Latihan PLKN

Diana Danielle Tangguh Latihan PLKN

ne_021

Datuk Abdul Hadi Awang Kecil, Ketua Pengarah JLKN telah tunduk pada permintaan pihak Diana Danielle untuk menangguhkan penglibatan artis tersebut menjalani latihan PLKN yang sepatutnya berdaftar hari ini di Kem PLKN Princess Haliza, Sepang.

Alasan yang diberi kononnya Diana terikat dengan kontrak penggambaran sebuah filem berjudul ‘Kecoh Betul’. Memang kecoh betul Diana ini, baru sahaja kita mendengar cerita ‘tangkap sedih’ mengenai hubungannya dengan Syamsul Yusof, kini gempar pula isu dia menangguhkan latihan tersebut.

Apa yang mengecewakan, pihak JLKN dengan mudah ditundukkan dengan alasan yang sebegitu. Caya’lah JLKN!

Sumber: Kecoh Diana tangguh PLKN (Kosmo!)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

5 comments

  1. Aparaaa JLKN ni pilih bulu…bulu blonde bagi peluang. AKu masih ingat ada kes peserta JLKN balik sebab mak dia sakit..sampai polis datang rumah gari tangan bawa dia balik semula ke JLKN. ni yang nak mencarut ni..hahaha

    admin nak tanya ar…pasal tak bley komen kat topic gambar blur nun? Aku nak tau ar sapa artis nun..hek'eleh nak masuk taun baru islam ni..alim loh plak mediamalaya ni..benci ar macam ni.

  2. hehe itu terpaksa di'rahsiakan atas sebab berniaga =P

  3. wakakkaka..hebat admin.hehhehe.mane adil gitu?alasan bodoh gitu pihak plkn trime..??erm.ntoh la.sblm ni bukan min ketat lg undang2.now??pe dah jd?

  4. G memang pilih bulu…bukan jauh sangat pon…kat sepang je kot…hekelen…tangguh konon, last2 x pegi pon…G, anda boleh blah..

    Kalau belajar ekonomi tau aper maksud G,,,,,

  5. cam sial jer bila artis leh tangguh plkn, lau orang siap kena tahan polis lagi!!!!!!!!!! memang pilih bulu da………..

counter statistics