Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Disebalik tabir video pernikahan Elyana

Disebalik tabir video pernikahan Elyana

Artikel di bawah ini di-tulis oleh penulis jemputan Media Malaya; Mak Bedah.

Uols semue mesti dah tengok kan video yang Elyana ajak suami die kahwin. Dorang pun dah selamat dinikahkan oleh bapa Elyana sendiri pade 19.11.2010 yang lepas.

Ok2. Video ni pulak adalah di sebalik tabir semase pernikahan mereka. Yang penting Elyana sangat comeii hokeh!. Semase Mak Bedah tengok video ni, rase sebak pulak. Teringat mase Mak Bedah nikah dolu2. Hihihi. Orang2 perempuan yang dah kahwin mesti paham ape yang Mak Bedah rase. Ruginye Mak Bedah tak buat video cenggini.Kalau tak leh jugek Mak Bedah post kan kat MediaMalaya ni. Kurang2 leh tumpang gelemer Elyana. Haha.

Okeh uolls..Enjoyy!!

About Mak Bedah

Seorang wanita yang tampak introvert tapi liar di dalam, memburu gosip artis untuk dijadikan santapan tengah hari. Musuh ketat kepada Musalman.

Check Also

07-fouziah-gous-bercuti-mediamalaya

Sekitar Honeymoon Fouziah Gous, suami & anak (9 Gambar)

Berikut antara gambar-gambar Fouziah Gous dan keluarga menikmati percutian bersama di Langkawi, Kedah sempena ulang ...

2 comments

counter statistics