Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / dR. Rozmey bergambar dengan Ferrari F430 miliknya (3 gambar)

dR. Rozmey bergambar dengan Ferrari F430 miliknya (3 gambar)

Baru-baru ini Dr. Rozmey telah bergambar dengan kereta baru miliknya, Ferrari F430 sambil menyindir kepada haters dengan ayat “Kau hado?” selepas memuat naik di laman Facebooknya. Malah dia juge sempat mengupload video kereta barunya di laman Youtube. Gambar dan video penuh after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

21 comments

  1. xbaik doc menunjuk2..dunia ini sementara sahaja..akhirat jualah yg kekal..itulah kata2 khutbah jumaat setiap hari..

  2. gaya tangan & gaya rambut tetap x berubah… ko hado???

  3. kadang2 kena tunjuk utk menyedarkan manusia2 yg tak abeh2 dengki dengan kejayaan org lain.. dia da berjaya dan dia bahagia ngan kekayaan dia.. 'kau hado'?

    "kak temah yg benci ngan pendengki2 kejayaan manusia lain"

  4. Semoga kekayaannya seiring dengan amalannya, dan sentiasa bersedekah pada yang miskin dan anak yatim.

  5. patut la nampak last week kat sepang..now I knoww..

  6. Harta dunia hanya sementara, menunjuk2 walaupun utk motivate org lain tetap x baik, jgn mudah tertipu dgn muslihat dunia, cuba jenguk tabung surau dan masjid2 yg daif dulu sebelum beli F430…sebahagian dari rezeki yg Allah beri ada sebahgian nya milik org lain dan di fardukan pada kita utk menyerahkan pada yg berhak

    • klu blh aku nk klik like kt komen ko ni sbyk yg blh tpi apakn daya….

    • dia mn menunjuk..masalah siapa lak yg gatai tgk,nympah x yah tgk.ak bnga org melayu maju dan setanding ngn bngsa laen.kalau melayu pakai mahal2 mula ckp nk menunjuk.xkan usahawan maju cmni nk pakai waja second( byr bulan) or civic ek second,kalau dia pakai kereta cam korang pakai aku pn xmau la support dia sbb npk sngt biz dia x maju.pelabur x yakin…gud luck Dr

  7. saya rasa tak perlu kot dr romzey buat camtu…. patutnya dia tak perlu melayan haters2 itu…kalau tayang2 kereta lepas tu bagi komen "kau hado?" tu dah macam riak pulak…dosa gak

    p/s: ado den kesah….

  8. kaktemah…kaktemah…niat tak menghalalkan cara. Walaupun 'kadang-kadang', ia tetap namanya menunjuk2 dan sudah tentu daripada ayat dia 'Kau hado?' tu beserta dengan perasaan riak dan takbur.

    Perasaan riak dan takbur ini boleh membawa kekufuran.

    Nauzubillah…biarlah pakai kereta ala kadar je, janji boleh gerak ke sana ke mari dan tak berhutang banyak sgt. Bukan apa, nikmat dunia ni pun satu ujian daripada Allah SWT jugak, nak tengok sejauh mana hamba-Nya boleh bersyukur dan masih merendah diri dengan segala kenikmatan yg ada.

    Bila Dia mahu menguji lagi, dia akan tarik semua nikmat yang ada.

    Ya Allah, aku bersyukur dengan segala yang Engkau berikan padaku sekarang ni. Cukuplah janji boleh hidup.

  9. hmmm…aku tetap respek dia sebab dia salah seorang usahawan melayu yang berjaya,contoh yg baik kita patut ikot

  10. cmonlah abg mey, skali skala tu mesra penduduk la sket blnja kami ni cheketiaw

  11. Pd aku, dia seorg anak melayu yg cukup2 berjaya..rumah aku dekat dgn rumah dia di darulaman golf club ni..selalu nampak muka dia di masjid2..dia sedar akan nasal usulnya yg susah dulu..amal jariah yg dia buat x kan dia nak bgtaw kan..nanti di kata riak plak..bila dah sampai thp dia ni, apa di buat semua x kena.. knp msh ada yg agak dengki dgn dia..dR ni pd aku insan Hebattttttttttt

  12. kalau sekadar menjadi jutawan menghasilkan produk kesihatan…tak denye orang nak dengki dan benci sgt pun…tapi dah nak jadi selebriti tu..risikonya…tahan la telinga dikutuk….dan sebagai selebriti…ternyata yang tak suka dia lebih ramai dari yang suka…dah kenyataan..cenggitu

  13. erm..esen …

counter statistics