Saturday , October 1 2016
Home / Ngetop / Dush! Amik kau ubat

Dush! Amik kau ubat

Penulis bencikan penderaan haiwan. Tapi di Spain, bertarung dengan lembu jantan adalah satu sukan kegilaan mereka. Siapa yang dapat membunuh binatang tersebut merupakan seorang hero. Tapi tak cukup hero kalau sudah kena tanduk seperti gambar di bawah. Padan muka, patutnya kasi mati je. Sebab lembu jantan tu pun memang akan menemui ajal juga selepas itu kerana dibunuh oleh hero yang lain.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Dash-Cam-Kemalangan-23-MEDIAMALAYA

Super WTF: Kompilasi kemalangan kereta menggunakan dashcam #23

5 comments

  1. mmg dush…

  2. kesian lembu tu..ape punye bodoh la manusia mcm ni..

  3. mende ganas2 penganiayaan terhadap haiwan ni dijadikan sukan, fiesta lai.. eeii cam xde sukan lai nk main isk isk isk

  4. sangat suke dgn penulis,dahlame perasan byk entri pasal haiwan,saya pun sgt1000x benci pd manusia yg buat kekejaman pada haiwan dgn sengaja, xkira la pada anjng or babi skalipun…ttp makhluk ciptaan tuhan. biar mereka dpt balasan dr tuhan

counter statistics