Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / E pengganti Zahid AF2, Nita Hamzah

E pengganti Zahid AF2, Nita Hamzah

Selepas kami keluarkan artikel kekasih baru Zahid AF2, kami difahamkan juga Nita Hamzah juga telah menemui cinta barunya sejak September lepas. Wow Zahid dan Nita ni boleh berlawan siapa dapat pasangan terpantas-lah, LoL.

Nita walaubagaimanapun hanya mahu pasangannya dikenali sebagai E sahaja. Adakah Nita bakal mengahwini Datuk E? LOL once more. Ish tak baek uols ni tau. Babak cinta mereka bermula apabila Nita keluar bersama kawan baiknya yang secara kebetulan juga kawan baiknya itu kawan baik kepada E, aiii berapa banyak kawan baik daa. Kemudian mereka saling bertukar-tukar pin BBM (BlackBerry Messenger) dan pada 16 Oktober lalu merupakan tarikh rasmi mereka sebagai sepasang kekasih.

Ha dah ada BBM tu puhlissss share dengan kami gambar kamu berdua di sini, kita jealouskan Zahid pula nak? Weee.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

6 comments

  1. makin gelap de nih
    semulajadi ke dibuat2

  2. dia kan scuba skang…

  3. So skanky…tak lawa..sory!

  4. die ni dr hujung rambut smp ujung kaki aku nmpak kotor…x berseri mcm lain2 artis..nape ek????artis lain lau x cantik pon mesti nmpak berseri..die ni cntik tp xde seri..huhusorry ek….

counter statistics