Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Elia buktikan punca putus tunang disebabkan orang ketiga

Elia buktikan punca putus tunang disebabkan orang ketiga

Selepas Khairul Fahmi membuat pengakuan memutuskan pertunangan dengan tunangnya, Aimie Harmelia semalam atas alasan tidak mahu kemelut berpanjangan. Hari ini kita dapat dengar pula penjelasan dari pihak Elia.

Sadisnya, pihak Elia tidak tahu langsung mengenai cerita Khairul Fahmi ingin memutuskan pertunangan sehingga kenyataan dikeluarkan-nya semalam.

Elia menerangkan pergolakan hubungan mereka telah berlarutan sejak sebulan lalu. Dia memberitahu bahawa penjaga gol Malaysia ini sudah lama menjalinkan hubungan dengan orang lain ketika sejak sebelum mereka bertunang malah gadis itu sendiri telah bertemu dengannya serta mengaku mempunyai hubungan istimewa dengan Khairul Fahmi.

Dijelasnya lagi, Khairul Fahmi sentiasa mengelak untuk berbincang mengenai perkara ini sehinggalah dia mengeluarkan kenyataan memutuskan pertunangan mereka semalam. Jika perkara ini tidak benar, masakan dia hanya mengelak untuk berbincang.

ps: Jeng jeng jeng! Apek sudah main kayu tiga sebelum bertunang lagi yawww.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

27 comments

  1. y penting, aku 1st..

  2. bile berdiam , org kate nak lari n tutup kesalhan..

    bile bgi statement pulak , org kate becerita cite dalam kain..

    ape pon tak bley laa..

    aku pon tak tau nak sokong sape da ni…

    • Putri >Selama ni aq tgk APEX tu yg byk diam cuma si ELIA je yg x bleh dok diam. Org kata bila terlalu byk bercakap akan lebih menonjolkan kelemahan diri. =)

  3. si perempuan bt status kat fb memburukkan lelaki sendiri…jaga la maruah lelaki jgk..kan haram menyebarkan benda buruk walaupun benda tu benar atau tidak……kalau aku pun angkat kaki..zzzzzzzz

    • manusia atas muka bumi nie baek lelaki/perempuan, masing2 ada kelebihan dan kekurangan…kena sama2lah selesaikan problem,tak payah nak citer2 lebey…

      nak citer hal dlm kain masuk bilik jer….citer THE END..

      Ronaldo..aq tk boleh nak sokong ckp awak, kita lelaki tk boleh nak salahkan perempuan…kerana bermula semua dr lelaki, dan punca pun lelaki…bila hati perempuan dilukai oleh segelintir kaum lelaki maka, perempuan ni mendendam menunggu masa nak diletupkan isi hati yg terpendam, maka keluarlah statemen, jd citer psl soal maruah lelaki atau perempuan kena lihat dr pelbagai sudut dan bermula dr mana…bg isteri dilarang menjatuhkan imej suaminya dan juga suami pun sama berbuat demikian…kalu suami yg mendahului…isteri pun tk kan nak biarkan maruah dia dipersendakan…jd SAMA2LAH..LU PIKIR LA SENDIRI..

    • Ronaldo >Me 2.. Klu aq bkn angkat kaki je. Bungkus kain baju sekali.. =)

  4. kucinghitamkakipanja

    kesian elia.. ni mcm kes mawi je.. xpelaa.. sbr.. semoga ramadhan membwa sinar baru utk mereka berdua….

    • Kucinghitamkakipanjang >Aq lak x cian kat ELIA tp aq cian kat APEX sbb dpt awek mcm ELIA.. wakaka

  5. elok apek bercinta dgn tiang gol je la.. jaga tiang gol tu baik2. jgn kasi bolos.

  6. aku tengok suma orang letak cita ni….seo n memalukan orang lain at the same time

  7. kesian aku kt elia..mybe ade yg lebih baik dr khairul fahmi mennti diluar sana..sabar ye..tabahkn hati..jgn tunduk mgalah..

  8. padan muka!!!! sebelum ni nak menunjuk2 sangat pakwe dia tu.. kui kui kui…

  9. Emmm kesian jg tp apa nak buat dah takde jodoh kan. Harap2 Elia tabah menghadapinya dan moga mendapat jodoh yg lebih baik di masa akan datang :). Perempuan yg baik utk lelaki yg baik jg….
    Buat KFCM : Ntah la, awak je yg tau sebab sebenar nak putus tunang, apapun semoga kecemerlangan awak dlm arena bola sepak akan terus meningkat…

  10. Ada yg pro APEX dan x kurang gak yg simpati dgn ELIA, apa2 pun komen korg mmg best.. wakaka

  11. nak gaduh ngan tunang ke hapa ke..gaduh senyap2 la takyah bgtau satu dunia…ko menjatuhkan marah tunang ko sapa suruh. belum kawin tu…kalau dah kawin takkan gaduh ngan laki pun nak bgtau satu dunia gak…satu lagi ko dok aibkan si apek tu….ko ingat dia takde mak bapa ke…. jaga la hati org tua sama…skrg puas hati le marah kat org tulis kat wall…lps ni nanti…nyesal tak sudah.

    • Jay ai >Klu dah kawen lg bahaya sbb apa2 pun sume dia nk post kat fesbuk dn blog.. wakaka. Yg paling x tahan ELIA post ko 2 sedar mana ko dtg n asal usul ko.. Mcm dia bagus sgt. Muka tembuk mmg suka conteng kat tembuk.. wakaka jahat nye aq

  12. apek naik hasil usaha gigih dia selama ni,mawi naik hasil undian sms org ramai…selagi apek jg prestasi dia dlm pdg,semua org akan tetap sokong dia..mawi wlupun prestasi dia baik dlm seni nyanyian ttp tenggelam sbb peminat xde..apek ahli sukan dimana dia ttp jaguh selagi dia bermain sukan…nmpk kan??XDE langsung persamaan antara apek dgn mawi…

    • Alakazam >Kan..!! Org kata APEX lupa diri tp yg setau aq ELIA tu yg x sedar diri. APEX tu aq tgk cool je n low profile. Wakaka makin laser aq ni. *Dah imsak dh x bleh kutuk2 nnt terhapus pahala pose.. =)

  13. Sayang APEX forever

  14. actually-elia terlalu agung2kan fahmi sebelom ni..smpaikan semua urusan tunang elia yg uruskan..nmpak sgt KF xamik tau n xberia2 nk tunang..sptutnye elia xptut bangga sgt dpt KF..skg pe da jd..lelaki ni kite jgn memuji sgt..sy puji suami sy pon pas kawin..bab takut naik lemak..2 la nchat mak sy..

  15. Hello there. I necessary to inquire some thing

counter statistics