Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Elyana bertudung dan bersama Khairul dan Chinta (8 gambar)

Elyana bertudung dan bersama Khairul dan Chinta (8 gambar)

So cweeeeeet. Siapa rase Elyana selepas bersalin lebih gorjes bertudong sile angkat tangan macam sayeee. Eceli Elyana pakai tudong ni sebab berlakon untuk satu drama jek. Lagi gambar Elyana bertudung dan bergambar bersama suami tercinta dan anak perempuan pertamenye, Chinta selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

10 comments

  1. comelnyer chinta…

  2. betul la, memang dia nampak lebih manis dan cantik bila berhijab. bila free hair tu, nampak serabut skit.

  3. cantik2

  4. Pakai tudung teruslah, serius 100x nampak lebih cntk bila dia tutup aurat! rambut dia bukan cantik mana pun….

  5. alolo tomei nya chinta

  6. sweetnya elyana,

  7. Alalo tomelnyer Chenta..Musonyer munga kat atas pala. So cute..

  8. elyana dr dulu smpai skg comel, tp bile pakai tudung berkali kali comeynye.. doakan bia terbukak hati dia ntok bertudung sepenuhnya pasni 🙂

  9. tlg buang gambar2 kak irma yg tidak bertudung.. kesian dekat dia. dia kan dah berhijrah, kenape masih perlu kite buka aib die? smoge gambar2 yg tidak menutup aurat dpt diturunkan 🙂

  10. haah lahh memang sgt manis dan comelll elyana bertudung kulitnya pon mulus putih bersih je..dulu saya x suka sgt dia nih sbb tergedik2 zaman remaja dulu tapi skrg nampka dah ok alhamdulillah semoga Elyana terus bertudung serius comel!! cheetahgirl

counter statistics