Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / Elyana mengandung 6 bulan (2 gambar)

Elyana mengandung 6 bulan (2 gambar)

Lame jugak tak dengar berita mengenai Elyana sejak dia berkahwin. Kotroversi paling latest pun mengenai Elyana menari erotik dalam toilet yang dipedajal oleh rakan. Ini adalah gambar Elyana mengandung 6 bulan, lagi 3 bulan lagi untuk kita mendengar berita Elyana bersalin anak pertamanya. Lagi gambar after le jump.

Sumber dipetik: Elyana Official FC Blog

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

13 comments

  1. mana perutnya

    ? hehee

  2. luna maya ker nih..heheh muka elyana iras2 pelakon seberang tu ahh..partner ariel..

  3. Pic ke 2 mcm luna maya ler. . .Ehe

  4. wah anak aku nanti sebaya anak elyana.. elyana lambat sebulan jer.. kalau aku artis pun mesti org nak tgk aku ngandung kan??? Apa kan daya daku cuma seorang blogger pinggiran longkang. Takde org nak tulis cerita pasal aku. wakakakakaka

  5. tentu baby nye nnti cute cm elyana..

  6. Still cute witout makeup.

  7. seri muka ibu mengandung. nnt baby sure comel

  8. Aku prasan skrg kulit muka die cantek…

  9. masih mantain comel..hehe

  10. takat gambo muke je xyah la oii..ampeh

  11. sweet..<3

  12. nak tgk gmbar perot aeeee

counter statistics