Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Emma Akma bercerai talak tiga

Emma Akma bercerai talak tiga

mohd-kamal-suami-emmaPetikan dari Harian Metro

KUALA LUMPUR: Pelakon Emma Akma disahkan bercerai talak tiga dengan suaminya, Mohd Kamal Jaafar Sidik oleh Mahkamah Rendah Syariah Gombar Timur hari ini.

Hakim Syarie, Wan Mahyuddin Wan Muhammad mengesahkan penceraian Emma Akma atau nama sebenarnya, Noorakma Yunus selepas Mohd Kamal, 35, seorang pengarang akhbar melafazkan cerai dengan talak satu.

Pasangan berkenenaan bernikah pada 1 Januari 2005 dan pernah dua kali bercerai sebelum rujuk semula pada Mac lalu.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

5 comments

  1. kawen cerai kawen cerai..tu jela koje artis..berape kali mau jd jande tah..huhu..tp kes die ni laki die kaki pukul..mmg ptt la cerai..len kali plh laki baik2 sket..uhu

  2. ooo ari tu havoc kan kan …ye dakwa suami je pukul dia etc… tatau aaa punca bebenor, bab2 nikah kawin ni komplikated aaaa… tp kan oit or ceh oe wateverlah nick ko, org ppuan ni lain sket, klu dah sayang tu, suami amik dadah pun sanggup lai kawin… kekdh kecian tol aku tgk diorg ni…

    • btolx3… tapi tak pelik la sbb org pompuan ni ada 1 akal je pastu ade 9 nafsu, takleh berfikir dgn betul, sbb tu lelaki drug addict pun die masih sayang.. hehehe jgn mare

      • tu pasal..yg jd mangse nye pompan..hahaha..tp kawen cerai tu dh x kisah dh bg artis..uhuhu..berape kali nk menjande pn xtau ler..

  3. Ape nk jd ngan artis kite kawin pasti cerai berbnyak2 la ingat pd tuhan..xbek cerai berai jgan trlalu ikut nafsu..

counter statistics