Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Engku Aleesya berusia 3 tahun (5 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

16 comments

  1. mke ikut her dad .. so cute ..

  2. tp aku tgk mcm muka Erra esp 2 gmbr terakhir

  3. comel la aleesya..mcm erra sebijik

  4. Kenapa nak ia jadi model macam mak nye ? Tak boleh ke doakan ia jadi al hafizah.kecik2 dah ajar pakai nampak tiak lepas tu nampak peha. Hai hai

    • doa utk jd tahfiz 2 aku setuju tp part pakai baju nampak tiak 2 aku kureeng skit….dia budak je kot…baru 3tahun..budak kecik,panas/rimas pakai bju pjg2 ni..lain la klu dah 5 6 tahun,dh skolah,dia pn dah faham nape perlu pakai baju yg menutup-nutup ni…kire ok la dr mcm suri yg kecik2 dh pakai mekap,pakai high heel…

      • dari kecik lah perlu diajar…kalau dah besar xmakan diajar….mazhab mana belajar nie…..suri tu bukan org islam….anak mat salleh…so xde heran lah….pe lah…

  5. aaaarrrgggghhhhhh mengantuk…..

  6. Audrey Hepburn

    macam muka erra…

  7. dh name anak artis..ikot budaye artis la..haha..muke same mak nye..bibir nye pn sebijik..lagik2 tang tgh2 bibir cm ade benjol tu..era kn bibior cmtu..kehkeh

  8. comel giler… secantik ibunye….

  9. raut muka mcm erra tp tang mata n idung mcm bapak dia emran…pendapat aku pun sama mcm kirana budak kecik2 tak pe pakai seksi2 sikit…lain lar kalo dah besar panjang mcm neelofa or anzalna pakai seksi seksa…dah pulak bapak kene tanggung dosa mereka…pd aku yg ada anak sebaya gan anak erra nie anak pempuan kecik2 mcm nie best nak pakaikan baju cantik2 seksi nampak ketiak n skirt pendek pun tak per…budak kecik…dah msk sekolah esok kita ajar dia pakai labuh2 …yg penting bila dah akhir baligh dah pandai tutup aurat…

  10. jejarixruncing

    comeynyaa aleesya ^_^

  11. gambar 1st ade iras mia sara..comel

  12. wah sgt cute n comel………….

  13. pic yg ke 3 tu sebijik mcm erra fazira….

counter statistics