Sunday , September 24 2017
Home / Dunia Artis / Erin Malek bergambar sebelum tidur untuk kekasih? (1 gambar)

Erin Malek bergambar sebelum tidur untuk kekasih? (1 gambar)

Adeh! Baru-baru ni, Erin Malek telah memuat naik gambarnye yang hendak tidur ke laman Instagram. Difaham, walaupun gambar tersebut untuk tatapan umum, kata-katanye yang ditulis ditujukan kepada kekasihnya, Walid.

Good night utk saya & Good morning utk semua  @walidwahid

Dengan berpakaian sebegini, uols tentukan. Gambar penuh lepas ni.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Tauke Jambu berkahwin Disember 2017 (6 Gambar)

Sekalung tahniah kami ucapkan kepada pelawak terkenal, Tauke Jambu yang bakal melangsungkan perkahwinan pada hujung ...

17 comments

  1. budu juga..
    suda tau semua org ble nampak..

    • kan..mms sudey

      • Memang Aduhhhhh!! Tetak kecik ciput je sibuk nak tayang2 sexy konon…nak gak jantan dengan pmpuan tetek2 kecik ni….not feeeelllllll lah bro. Dah lah pmpuan cheap…gatal sgt kat bawah ko kawen cepat2..tak yah nak tayang sexy kat semue org..lain lah kalau ko RCW ke atau Ifa Raziah ke..aset pujaan jantan2 muda tua.

  2. hahahahampeh…

  3. She is so over.hate it

  4. ntah pe2 ntah..

  5. bayu armada jiwa

    haha nk tdo pkai bra damn

  6. x yah pakai apa2 pn x pa hahahahhahahahahahahhaha

  7. Macam pelacur haramjadah

  8. sikit nye bukak…bkk la lg

  9. Macam puiiiiii jer…. kalau kurang IMAN macamnielah

  10. Tu tangan sapa tuh? Tangan dia sendiri ke, atau pun…

  11. tgn die le..bodo punye pempuan..haktuiiii!!

  12. awat die tak post gambar samapi peras pinggang baru syok haha

  13. jalang

counter statistics