Saturday , December 10 2016
Home / Gossip Panas / Erra Fazira tunggu masa untuk jawab isu rumahtangganya

Erra Fazira tunggu masa untuk jawab isu rumahtangganya

Gosip hubungan suami isteri Erra Fazira dan Engku Emran yang berantakan ini telah berlarutan hampir setahun. Kedua-dua pasangan bertindak playsafe dengan berdiam diri dan tidak memberi apa-apa kenyataan.

Namun semakin lama ia dirahsiakan, semakin ramai berminat dengan cerita hubungan perkahwinan mereka kerana Erra Fazira kerap memuat naik gambar bersama anaknya sahaja di laman Insta dan secara tidak langsung menimbulkan rasa ingin tahu dimanakah suami Erra iaitu Engku Emran di saat gambar bersama anak mereka, Engku Aleesya itu diambil.

Dipetik Erra Fazira berkata

“Saya percaya apabila sampai masanya nanti, semua persoalan tentang spekulasi rumahtangga saya akan terjawab. Dan Apabila semuanya jelas, saya tidak mahu lagi bercakap pasal perkara ini,” tambahnya penuh rahsia.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

6 comments

  1. kawen cerai jele..agaknye laki die nk anak lg..tp ura kn jns jg bdn..hahaha..puiih..artis katekn

  2. dah janda ke atau bermadu????

  3. Kesian erra ni..sentiasa malamg dlm percintaan..awie,yusry ni emran lak..nasib baik ada anak..ada la peneman duka..wpun bukan peminat dia tp rasa kesian pulak

    • saya pun kesian kat die ni.kalo awk bukan peminat erra kesian apalagi saya yg minat erra ni lagi lh kesian kat die sabar jelah erra sesungguhnya allah bersama org yg bersabar

  4. Kahwin dgn org2 je la era…..

  5. dah jodoh dia macam tu …nak wat guane…tapi saya suka sikap tabah erra…

counter statistics