Wednesday , November 22 2017
Home / Dunia Artis / Faizal Ismail bercuti di Maldives (3 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

11 comments

  1. Aku tak reti nak komen la….Camana mau buat ni…

  2. Best tu…lagi satu…budak atas aku ni sial la…..bawah pun sama….

  3. Kat mana tu Maldives tu best nye jika ku adapt pergi…oh…

  4. Best tu…

  5. Subhanallah, cantiknya laut.

  6. Subhanallah……….terbaek la der botak…

  7. Laut ni klu 'sampai' kat Malaysia, jahanam dikeje kan . Hehe

  8. Snokerling belakang umah aku lagi best….air tawar

  9. best nyee dpt bercoti ngan family kat ober C… snokerling lak tuu….
    whuaaaa best nyeee

counter statistics