Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Faizal Ismail bercuti di Maldives (3 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

11 comments

  1. Aku tak reti nak komen la….Camana mau buat ni…

  2. Best tu…lagi satu…budak atas aku ni sial la…..bawah pun sama….

  3. Kat mana tu Maldives tu best nye jika ku adapt pergi…oh…

  4. Best tu…

  5. Subhanallah, cantiknya laut.

  6. Subhanallah……….terbaek la der botak…

  7. Laut ni klu 'sampai' kat Malaysia, jahanam dikeje kan . Hehe

  8. Snokerling belakang umah aku lagi best….air tawar

  9. best nyee dpt bercoti ngan family kat ober C… snokerling lak tuu….
    whuaaaa best nyeee

counter statistics